ერთ-ერთმა პირველმა ჩეხმა, რომელმაც უფრო დეტალურად აღწერა თავისი გამოცდილება ახალი MacBook Pro-ით სენსორული ბარით, არის მიხალ ბლაჰა. და უნდა ითქვას, რომ მისი განაჩენი არც თუ ისე დადებითია. საბოლოოდ, მან დააბრუნა Apple-ის უახლესი კომპიუტერი, რათა თავად დაუბრუნდეს ძველ MacBook Air-ს.
მნიშვნელოვანია აღინიშნოს, რომ Michal Blaha დროის ნახევარს MacBook-ზე ატარებს macOS-ში, ნახევარს კი Windows-ში (ვირტუალიზაცია პარალელების საშუალებით), სადაც ის იყენებს განვითარების სხვადასხვა ინსტრუმენტებს.
მე მხოლოდ ორი დღე ვიყენებდი ახალ MacBook-ს. სენსორული ზოლი ხაზს უსვამს ფუნდამენტურ განსხვავებებს macOS-სა და Windows-ს შორის. MacOS კონტროლდება კლავიატურის მალსახმობების საშუალებით, თქვენ პრაქტიკულად არ გჭირდებათ Fn კლავიშები (მაშინ, როცა Windows-ში ისინი გჭირდებათ კლავიატურის ძირითადი მალსახმობებისთვისაც). სწორედ ამიტომ, Touch Bar-ს აქვს დიდი აზრი macOS-ზე.
(...)
Windows-ში მუშაობისას, Fn კლავიშების გარეშე არ შეგიძლიათ. კიდევ უფრო მეტი პროგრამირებისას, Visual Studio, სხვადასხვა რედაქტორები, TotalCommander, ყველა ამ აპლიკაციას აქვს Fn კლავიშებზე აგებული კლავიატურის ყველაზე გავრცელებული მალსახმობები.
ბლაჰამ შესანიშნავად აღწერა ორი ოპერაციული სისტემის ოპერაციული ფილოსოფიის განსხვავება და რატომ შეეძლო Apple-ს ადვილად ჩამოერთვა ახალი MacBook Pro ფუნქციური კლავიშების მთელი სპექტრი. მაგრამ თუ მოძრაობთ Windows-ში და აქტიურად იყენებთ მათ Mac-ზეც, შეიძლება დიდი პრობლემა შეგექმნათ ფუნქციური კლავიშების გარეშე.
სენსორული ბარი არის სენსორული ზედაპირი ეკრანით, მქრქალი, რელიეფის გარეშე. ის არ იძლევა რაიმე გამოხმაურებას იმის თაობაზე, შეეხებით (და მოქმედებთ თითის ქვეშ) თუ არა. მას არ აქვს ჰაპტიკური გამოხმაურება.
ლოგიკურია რაიმე სახის პასუხის მოლოდინი, როდესაც თითს აჭერთ სენსორულ ბარს. მე თვითონ, ახალ MacBook Pro-სთან ჩემი პირველი ურთიერთობის დროს, ველოდი, რომ სენსორული ზოლი გარკვეულწილად გამომეხმაურებოდა. და ეს ძირითადად იმიტომ ხდება, რომ ასეთ შემთხვევებში Apple-ის სხვა პროდუქტები ჩემზე ანალოგიურად რეაგირებენ.
იმის გათვალისწინებით, თუ სად Apple-მა უკვე განათავსა ჰაპტიკური გამოხმაურება, შეიძლება მოსალოდნელია, რომ ეს ასევე არის Touch Bar-ის მომავალი, მაგრამ ამჟამად ის, სამწუხაროდ, მხოლოდ "მკვდარი" ეკრანია. iPhone 7-ში ჰაპტიკური პასუხი ძალზე ნარკოტიკული რეაქციაა და ჩვენ ასევე ვიცნობთ მას დიდი ხანია, მაგალითად, MacBooks-ის ტრეკიპადებიდან.
მაგრამ სენსორულ ზოლში ჰაპტიკური პასუხი კარგი იქნება განსაკუთრებით იმისთვის, რომ არ იქნება საჭირო ასე ხშირად თვალყური ადევნოთ იმას, რასაც რეალურად აკეთებთ თითით. ახლა, საკმაოდ შიზოფრენიული სიტუაცია შეიძლება ბევრჯერ წარმოიშვას, როდესაც იყენებთ სენსორულ ბარს, რათა აკონტროლოთ რა ხდება ეკრანზე, მაგრამ ამავდროულად, ერთი თვალით მაინც უნდა შეამოწმოთ, მართალი ხართ თუ არა. რელიეფის ან ჰაპტიკური გამოხმაურების გარეშე, თქვენ არ გაქვთ იმის შანსი, რომ იცოდეთ.
სენსორული ბარი აშკარად ჯერ მხოლოდ დასაწყისშია და შეიძლება ველოდოთ, რომ Apple გააუმჯობესებს მას ტექნიკისა და პროგრამული უზრუნველყოფის თვალსაზრისით, თუმცა, როგორც მიხალ ბლაჰა აღნიშნავს, უკვე „Touch Bar არის თითქმის გენიალური შემოქმედებითი საქმიანობისთვის (ფოტოების რედაქტირება, მუშაობა. ვიდეო)".
თუ სენსორული ბარი და მისი ცუდი გამოყენებადობა Windows-ში ერთადერთი მიზეზი ყოფილიყო, ბლაჰას გადაწყვეტილების მიღებას გაცილებით მეტი დრო დასჭირდებოდა, მაგრამ ახალი MacBook Pro-ს გადაცემის კიდევ ბევრი მიზეზი არსებობდა: სამი წლის MacBook Air უფრო დიდხანს ძლებს. მისი ბატარეა, მას აკლია MagSafe, მზარდი ფასი არ მოაქვს ბევრად მაღალ შესრულებას და ჯერჯერობით, USB-C საკმაოდ დამაბნეველია. როგორც საბოლოო უარყოფითი წერტილი, ბლაჰა აღწერს "ეფლის პროდუქტების მზარდი UX შეუსაბამობას":
– iPhone 7 (რომელიც მე მაქვს) დატენვისთვის იყენებს Lightning to USB კონექტორს. შემცირების გარეშე მაკბუკს არ დავაკავშირებ.
– iPhone 7-ს არ აქვს ჯეკის კონექტორი, ხოლო ყურსასმენებს აქვს Lightning კონექტორი. MacBook-ს აქვს ჯეკის კონექტორი, მას არ აქვს Lightning კონექტორი და iPhone ყურსასმენები არ ჯდება MacBook-ში თუნდაც ადაპტერის საშუალებით. ორი ყურსასმენი უნდა ატარო, ან ჯეკიდან დაკლება Lightning-მდე!
– Apple არ აწვდის სრულ USB-C კაბელს მონაცემთა სწრაფი გადაცემისთვის MacBook Pro-ით 60 კრონისთვის. კიდევ ერთი უნდა ვიყიდო 000 კრონად. WTF!!!
– Apple-მა არ მომცა USB-C კაბელი Lightning-ისთვის არც ტელეფონისთვის და არც ლეპტოპისთვის, რათა შემეძლოს iPhone-ის დამუხტვა ლეპტოპიდან. WTF!!!
– თუ მე დავდებ MacBook-ს iPhone 7-ის თავზე, MacBook იძინებს. მათ ჰგონიათ, რომ მე დავხურე ჩვენება. მაგარია :-(.
– თქვენი MacBook Pro-ს განბლოკვა სახალისოა, როდესაც ატარებთ Apple Watch-ს. შეგიძლიათ დაწეროთ პაროლი, განბლოკოთ თითის ანაბეჭდით (Touch ID არის ელვისებური) ან დაელოდოთ MBP-ს Apple Watch-ის განბლოკვას.
TouchID ასევე შეიძლება გამოყენებულ იქნას საყიდლებზე, სისტემაში ბევრი რამისთვის, სადაც პაროლი უნდა იყოს შეყვანილი (მაგალითად, Safari-ში შენახული ლოგინების საჩვენებლად), მაგრამ Apple Watch-ის გამოყენება არ შეიძლება.– ქაოსი MacBook Air-ში (რა მოხდება მას?), MacBook და MacBook Pro მოდელის ხაზებში და სრული საიდუმლოება იმის შესახებ, თუ რა მოხდება შემდეგ. მგონი არ იციან.
მიხალ ბლაჰა ძალიან სწორად აღწერს რამდენიმე მოკლე პუნქტში რამდენი (ყოველ შემთხვევაში, ჯერჯერობით) ალოგიკური გადაწყვეტილება მიიღო Apple-მა ბოლო დროს. ბევრი უკვე განიხილეს, მაგალითად ის, რომ უბრალოდ ვერ დააკავშირებთ ყურსასმენებს iPhone 7-დან, რომლებსაც Lightning აქვს, არცერთ MacBook-თან და პირიქით, თქვენ უნდა გამოიყენოთ dongle, ან რომ არ შეგიძლიათ iPhone-ის დაკავშირება MacBook Pro საერთოდ დამატებითი კაბელის გარეშე.
მაგრამ ყველაზე მნიშვნელოვანი, ალბათ, ბოლო შენიშვნაა სამოდელო ხაზების ქაოსთან დაკავშირებით, როდესაც რა თქმა უნდა, მხოლოდ მიხალს არ აქვს დიდი დილემა. ამ დროისთვის უახლესი კომპიუტერის ადგილი რჩება შედარებით ძველ Air-ზე, რაც არ არის საკმარისი განსაკუთრებით დისპლეით, რადგან, ისევე როგორც ყველას, მათაც არ იციან რა მოხდება რეალურად Apple-ის სხვა ლეპტოპებთან. ყველაზე სიცოცხლისუნარიანი გზა, რომელიც მე თვითონ გავიარე რამდენიმე ხნის წინ, როგორც ჩანს, არის 2015 წლიდან ძველ MacBook Pro-ზე გადასვლა, რომელიც ახლა საუკეთესოდ გამოდის ფასის / შესრულების თვალსაზრისით, მაგრამ ეს ნამდვილად არ არის კარგი სავიზიტო ბარათი Apple-ისთვის. თუ მომხმარებლები უფრო ყურადღებით დააკვირდებიან ასეთი არჩევნების შემდეგ.
მაგრამ იმის გამო, რომ Apple-ის სხვა ლეპტოპები გაურკვეველი რჩება, ჩვენ ვერ გაგვიკვირდება მომხმარებლები. რა მოხდება შემდეგ MacBook-თან დაკავშირებით - დარჩება ის მხოლოდ 12 დიუმიან მოდელში, თუ იქნება კიდევ უფრო დიდი? MacBook Air-ის ჩანაცვლება ნამდვილად (და არალოგიკურად) არის MacBook Pro სენსორული ზოლის გარეშე?
დიახ, Apple-ის ბევრი ნაბიჯი ალოგიკურია, მაგრამ ახალი MacBook უბრალოდ ბევრად უკეთესია, ვიდრე ძველი მოდელები. მე თვითონ მაქვს MacBook Pro 2016 სენსორული ბარის გარეშე და საკმარისად ვერ ვაქებ მას. 5000 წლის მოდელზე 2015-ით მაღალ ფასად, თქვენ მიიღებთ უკეთეს კომპიუტერს თითქმის ყველა თვალსაზრისით. ერთადერთი საჩივარი შეიძლება იყოს კონექტორები..
სანამ ისინი სწრაფები არიან :-)
და როგორ ხარ შენს გამძლეობასთან? ზემოთ მოყვანილი გამოცდილება ძალიან მეშინია, რომ ახალ მანქანებს გაცილებით ნაკლები გამძლეობა ექნებოდათ :(
8-10 სთ, პრაქტიკულად იგივე MB Pro 2015 მსგავსი სპეციფიკაციებით
მომხმარებლები სულ სხვა რამეს წერენ...თუმცა პირველ განახლებას დაველოდები, ერთის მხრივ, მაკბუქები მიიღებენ ორი თაობის უფრო ახალ პროცესორებს (ვითომ კების ტბას გამოტოვებენ) და მეორე მხრივ, ამოლდის დისპლეიზე ვარაუდობენ. პირადად მე ძალიან მომწონს ახალი Macbook Pro, მაგრამ როგორც ნებისმიერი პირველი პროდუქტი ახალი მოდელის ხაზიდან, მას აუცილებლად ექნება შეცდომები.
თუ გსურთ ძველი Air-ის ჩანაცვლება, ძირითადი 13″ TouchBar-ის გარეშე კარგად გამოდგება.
13″ MBP TouchBar-ით ასევე ok imo და აზრი არ აქვს ერთი წლით მეტხანს ლოდინს, თუ ვინმეს სახლში აქვს MBP 13 2013 და უფრო ძველი, დღეს განახლება ღირს.
მე უფრო ფრთხილი ვარ 15 დიუმიან მოდელთან დაკავშირებით, ის ღირს $3500 გონივრულ კონფიგურაციაში და შეიძლება დაველოდო ერთი ან ორი წელი, რომ დავინახო როგორი იქნება მომხმარებლის გამოცდილება.
ძირითადი 13 დიუმიანი Macbook კარგია, მაგრამ მეჩვენება, რომ არასაჭირო 7k-ისთვის მათ საკმარისად დაჭრეს პროცესორი, შესრულების თვალსაზრისით, მაგრამ შეიძლება ვცდები.
რაც მეშინია არის ის ფაქტი, რომ ვიკის მიხედვით, ძველ 13 დიუმიან Macbook Pro-ს ჰქონდა 75 Wh ბატარეა, ხოლო ახალს აქვს "მხოლოდ" 50 Wh ბატარეა... და მეეჭვება, რომ ისინი შეამცირონ მოხმარება დაახლოებით 40% -ით იგივე გამძლეობის მისაღწევად.
ახალ MBP-ს აქვს მაღალი სიკაშკაშის დისპლეი, იქნებ დაგეხმაროს ინტენსივობის რეგულირების სწავლაში... ყოველ შემთხვევაში, მოხმარებას ჯერ არ ვაფასებ, სავსებით შესაძლებელია ერთ წელიწადში განახლებული მოდელების ბატარეის ხანგრძლივობა იყოს გაიზარდა 12 წლის დასაწყისში 2016 ინჩიანი MacBook-ის მსგავსად, 2015 წლის პირველ დასაწყისში შედარებით.
ისე, შეიძლება ასეც იყოს. სენსორული ზოლის გარეშე მოდელს აქვს ყველაზე სუსტი პროცესორი, ასე რომ, პარადოქსულად ის შეიძლება იყოს უკეთესი გამძლეობით, ვიდრე სენსორული ზოლის მქონე უფრო ძვირი მოდელები.
მოდელი სენსორული ზოლის გარეშე ბატარეის უფრო მაღალი ტევადობისთვის, ვიდრე მოდელი ტუბერკულოზით.
სამწუხაროდ, ეს ერთი საჩივარი, ჩემი აზრით, ყველაზე მნიშვნელოვანია მომხმარებლების უმეტესობისთვის...
მესმის, რომ ეს ალბათ ციტატებია ბატონი ბლაჰას, მაგრამ გთხოვთ გამოასწოროთ მისი გრამატიკული შეცდომები და ბეჭდვითი შეცდომები. მაშინ ზოგიერთ ფრაზას აზრი არ აქვს ("და მე არ ვაერთებ iPhone ყურსასმენებს Apple-ში ადაპტერის საშუალებითაც კი. მათ უნდა ატარონ ორი ყურსასმენი ან აუდიო განათების ადაპტერი!" და ა.შ.)
1. ფუნქციის კლავიშები შეიძლება დაიბლოკოს პარალელებს შემდეგნაირად: სისტემის პარამეტრები/კლავიატურა/მალმსახმობები/ფუნქციის კლავიშები და დაამატეთ Parallels Desktop.app. ამის შემდეგ, სენსორულ ზოლზე ფუნქციის ღილაკები სტაბილურად გამოჩნდება. გარდა ამისა, პარალელები ავითარებს მის მხარდაჭერას.
2. უბრალოდ იყიდეთ USB-C ელვისებური კაბელი და არ დაგჭირდებათ iPhone-ის დამტენის ტარება, რადგან მისი დამუხტვა შესაძლებელია MacBook Pro დამტენიდან. ვიყიდე უფრო პატარა 29W MacBook Pro-სთვის, რომელსაც მოყვება MacBook 12′, დამუხტავს როგორც MacBook Pro-ს, ასევე iPhone-ს.
3. ყურსასმენების შემთხვევაში აშკარად მიზნად ისახავენ თავიანთ უკაბელოს, რომლის გაყიდვასაც აპირებენ. რამდენიმე თვის წინ, Apple-მა მომხმარებლებს ჰკითხა, იყენებდნენ თუ არა ყურსასმენის ჯეკს MacBook-ზე, როგორც ჩანს, აპირებენ მის სრულ ჩამოგდებას.
4. კლავიატურა შესანიშნავია
5. ბატარეა ძლებს 7-8 საათი მაგრამ მე მაქვს i7 3.3GHz.
6. USB-C კაბელი უნდა იყოს „აქტიური“… ფულისთვის…
არ შემიძლია, უნდა დავწერო. კიდევ ერთი დაწკაპუნების სათაური? მოუთმენლად ველოდებოდი იაბლიჩკარის გამოცხადებულ ტრანსფორმაციას და ჯერჯერობით ცვლილებას უარესისკენ. ბოლო თვეში და მხოლოდ ერთი კონსტრუქციული სტატია: http://jablickar.cz/jak-blokovat-spam-a-pozvanky-v-kalendari/ წინააღმდეგ შემთხვევაში, ახლა უფრო მსუბუქი ფრენის მსგავსია...
თუ შეგაწუხებთ და სტატიები მზადების პროცესშია, ბოდიშს ვიხდი.
Jablíčkař-ს აქვს გამბედაობა, ობიექტურად აღწეროს Apple-ის საზოგადოებას, სხვა საკითხებთან ერთად, Apple-ის ყოველთვის არა იდეალური ნაბიჯები. გვიხარია, რომ აქ საერთოდ არის ვინმე ასეთი. იმის გამო, რომ Mac-ის ამჟამინდელი პროდუქციის ხაზის შესახებ მხოლოდ ვარდისფერი სათვალეებით წერა პოპულარული იქნებოდა, მაგრამ არა ფაქტობრივი. ძნელად გასაგები არეულობა პროდუქციის ხაზში აბსურდულად ხანგრძლივ მანქანებთან შეცვლის პერიოდთან ერთად (გახსოვდეთ, რომ Steav-ის დროს ეს ხდებოდა წელიწადში ორჯერ - ანუ ადრე, შუა თუ გვიან) - ეს უბრალოდ არ არის კარგი სავიზიტო ბარათი. Mac-ის გაყიდვების სწრაფი ვარდნა თავისთავად მეტყველებს.
ასე რომ, უფრო მეტი ჯაბლიკარი მოსწონს - და შესაძლოა, ასეთი პასუხების წყალობით, ეს ზოგჯერ Apple-ის ამხანაგებსაც დაემართებათ.
აშკარად ვერ გაიგეთ ჩემი პოსტი და არც რენე ბეკერის პოსტი. საქმე არა თემაშია, არამედ იმ ფორმაში, რომელსაც Jablickar.cz „ახლად“ იყენებს. პარადოქსულია, მაგრამ იყო სტატია იმის შესახებ, თუ როგორ „ღრმად ფიქრობდნენ“ შინაარსის შესახებ, რასაც ქმნიდნენ და სურდათ დაუბრუნდნენ შინაარსობრივ სტატიებს. სამწუხაროდ, სტატიების „ცეცხლი/სიძულვილი/დაწკაპუნება-სატყუარა“ ტენდენცია გრძელდება…
არა სენსორული ვერსიის გამოცდილება - ყველაფერი უმაღლესი დონისაა (დისპლეი, სიკაშკაშე, კლავიატურა, SSD-ის და პორტების სიჩქარე, თავად მოწყობილობის სიჩქარე), პორტების რაოდენობასა და ტიპზე პრობლემა არ მაქვს), ერთადერთი. (და რაც ჩემთვის მნიშვნელოვანია) არის ბატარეის ხანგრძლივობა - საშუალოდ 6,5 საათი 50%-იანი სიკაშკაშით (Safari - გამორთულია Flash, TextWrangler, მინიმუმ Word + Excel) - ეს ჩემთვის საშინელი იმედგაცრუებაა. ასევე ვცადე იტუნესის HD ფილმი Apple-ის მეთოდოლოგიით - 75% სიკაშკაშე, 10 საათი უნდა გაგრძელდეს - 7. ერთადერთ Apple-თან ყოველთვის მართალი იყო, რომ ბატარეის ხანგრძლივობა ყოველთვის მინიმუმზე იყო. Უკვე აღარ :-(
გეთანხმები, 7 წლის ბოლოს i2016-ზე ერთი საათით უარესი ვარ, ვიდრე წინა i7-ზე 2013 წლის ბოლოს.
ეს ზუსტად აღწერს რას ვგრძნობ. მაქვს შესაძლებლობა გავცვალო შარშანდელი მოდელი წლევანდელზე, მაგრამ უბრალოდ არ მინდა, რადგან ჩემი გადმოსახედიდან საკუთარ თავს ზიანს მივაქცევ და მუშა მოწყობილობის მაგივრად სისულელეს მივიღებ. მოითხოვს, სხვა საკითხებთან ერთად, მხოლოდ შემცირებას Apple-ის სხვა პროდუქტებთან გამოსაყენებლად. თუ მომდევნო მოდელთან გაკვეთილი არ ისწავლეს, წლების მერე მომიწევს გაქცევა მაკისგან :-(
მომავალ წელს თქვენ არ გსურთ USB-C-ის გარდა პორტი. მოწყობილობა, რომელსაც აქვს USB-A ძველი Thunderbold ეკრანის პორტში, უადგილოდ გამოიყურება. ამავდროულად, დღეისთვის საკმარისია იყიდოთ პატარა USB-C to USBA-A ადაპტერი 200 CZK.
USB-C to Displayport ან HDMI კაბელები იქნება სტანდარტი, USB-C იქნება დამტენებზე, დენის ბანკებზე, მონიტორებზე, მონაცემთა პროექტორებზე და ა.შ.
გარდა ამისა, iPhone 8-ს, ვფიქრობ, ექნება USB-C დამტენი და Lightning - USB-C კაბელი.-
ეს კიდევ ერთი სისულელეა, როგორ ბედავ ამის გაკეთებას
ასე რომ, გსურთ გვითხრათ, რომ მომავალ წელს, მისტერ FX გადაყრის ყველა იმ მოწყობილობას, რომელიც ახლახან იყიდა და ჩაანაცვლებს მათ ახლით, usb-c-ით?
კარგი მე ვიღებ
ასე რომ, ყველამ დაველოდოთ ახალი კატის ყიდვას მომავალ წლამდე... (თუ თავს უკეთ გრძნობს, მომავალ ნოემბრამდე უნდა იყოს), და ნუ ვიყიდით
რადგან აშკარად ახალი Mac კომპიუტერისთვის არ არის შესაფერისი ამ წლისთვის. ამ წლისთვის, ეს არის შიშველი ლეპტოპი
ამაზე ვერ შევთანხმდებით?
(და მომავალ წელს იქნება ფასდაკლების კუპონები დანარჩენ მოწყობილობებზე, რომლებიც უნდა გამოვცვალო, რომ მათ გამოიყენონ usb-c?
…შე დებილო
Ძვირფასო ბატონო,
საინტერესოა, რამდენად ცოტა სჭირდება ასეთ პლებეურს და სუსტს, რომ გამბედაობა მოიპოვოს უცხო ადამიანების შეურაცხყოფა თუნდაც ტექნიკურ დისკუსიაში. თქვენ მხოლოდ უნდა აირჩიოთ ანონიმური აკრონიმი, რომელიც არაფერს ნიშნავს და მთელი ცხოვრების მანძილზე ძუნწი უცებ ძლიერი ადამიანი ხდება.
თუ არ გაქვთ ფანტაზია, საკმარისი ინტელექტი და თუ არ გახსოვთ, რომ იგივე დისკუსიები იყო დისკის, CD დისკის მოხსნის, პარალელური პორტის ჩამოგდების და USB-ის გამოცვლის და ა.შ., მაშინ ჯობია არ შეარცხვინოთ საჯარო. როგორც მაშინ და ახლა, Apple იყო პირველი, ვინც გაბედა.
არავის უწევს მანქანების გადაყრა, როგორც მაშინ, უბრალოდ ცოტა ადრე ბერდება. ახლები მხოლოდ USB-C-ით არ არის უკან გადადგმული ნაბიჯი, არამედ ახალი სტანდარტი რამდენიმე წლის განმავლობაში. ყოველივე ამის შემდეგ, ჩვენ ყველას გვსურს ყველაფრისთვის ერთი კონექტორი და აი, ის აქ გვაქვს.
ისევე, როგორც მაშინ ამოღებული დისკები და პორტები შეიძლება შეიცვალოს, ასე რომ, დღესაც კი აბსოლუტურად ყველაფრის გაკეთება შესაძლებელია USB-C-ის საშუალებით. არ მესმის, რატომ უნდა მაწუხებდეს კომპიუტერისთვის ახალი USB-C to HDMI კაბელის ყიდვა 80 CZK-ად, ახალი USB მეხსიერების დისკი ორივე კონექტორით? მე ასევე მაქვს მეორე USB-C წყარო მომავლისთვის და რამდენიმე წლის განმავლობაში. გარდა ამისა, ის ასევე აძლიერებს iPhone-ს და სხვა ბრენდების სხვა მოწყობილობებს. საბოლოოდ უნივერსალური კონექტორი!
მომავალ წელს კომპიუტერების უმეტესობა ასეთი იქნება და USB-A მოძველებული მოგეჩვენებათ. გარდა ამისა, სახლის სხვა მოწყობილობებს ეტაპობრივად ექნებათ USB-C და ამოიწურება დამატებითი კაბელების ფლობის საჭიროება, როგორიცაა HDMI, ეკრანის პორტი, მინი ჩვენების პორტი და ა.შ.
ძირითადად, ის უბრალოდ აკრიტიკებს Apple-ს ელვისებური კონექტორის არსებობის გამო, ადვილად შეეძლო USB-C-ს ჩასმა iPhone-ში. ამ გზით, თქვენ დაგჭირდებათ მხოლოდ ერთი კაბელი ყველაფრისთვის.
USB-C-ის შემდეგი ეტაპი შეიძლება იყოს Ethernet ინტერფეისის დანერგვა. თუ ისინი POE-ს ჩააყენებენ კედლის სოკეტებში და ჩვენ შეგვეძლო ლეპტოპების დაკავშირება Ethernet-თან და დენის ერთდროულად, ეს კარგი იქნება.
ისე, თქვენ გზას აშორებთ და დაიმახსოვრეთ ეს ერთ წელიწადში. :-)))))
ეს შენს მიღმაა, დაიმახსოვრე ერთ წელიწადში. არც ერთი ახალი კომპიუტერი არ გაიყიდება USB-C-ის გარეშე. USB-A თანდათან ქრება, როგორც სერიული და პარალელური პორტი. ყველაზე ცუდი ის არის, რომ თქვენ თვითონ მოგინდებათ USB-C, არც ახლა იცოდით.
ძალიან გულუბრყვილო აზრია... :-/
როგორ ფიქრობთ, მწარმოებლები უგულებელყოფენ USB-C სტანდარტს, არ დააინსტალირებენ მის პროდუქტებში, USB-A თანდათან არ გაქრება? ასე რომ თქვენ ბიჭებო ძალიან გულუბრყვილო აზრი გაქვთ.
ყველაზე ცუდი ის არის, რომ თქვენ თვითონ მოგინდებათ USB-C, არც ახლა იცოდით.
რა თქმა უნდა, ისინი არ უგულებელყოფენ USB-C-ს, მაგრამ თანდათანობით განათავსებენ მას. ჯერ არ მაქვს ერთი მიზეზი, რომ მსურს და ვეჭვობ, რომ ეს მალე შეიცვალოს.
მაგრამ Apple-ში ასე არ იყო. ადამიანმა იყიდა მაკი და არაფერთან არ უხდებოდა საქმე. როგორც შარშანდელ მოდელს... ყუთი ავხსენი, წყნარად ჩავრთე ფლეში, ჩავდე მეხსიერების ბარათი კამერიდან, HDMI-ით დავაერთე მონიტორზე, ჩავაერთე iPhone, დავაკავშირე EarPlugy (მიმდინარეს არ ვუკავშირებ უკვე)... ერთი წლის შემდეგ მოვიდა მოდელი, რომლითაც არაფერი მომხდარა, ამას არ გავაკეთებ... თუ ყველგან 5-10 შემცირება არ მაქ თან. ორი USB-C და ორი კლასიკური USB რომ გაეკეთებინათ ნაცარიც არ ვიტყოდი... უბრალოდ ეგრე არასწორია და კომპიუტერი საშინაო სარგებლობისთვის გამოდგება დოკთან ერთად.
შეგიძლიათ ჩამოთვალოთ თქვენთვის საჭირო 5-10 შემცირება?
ვფიქრობ, მსგავსი რამ საკმარისია: https://sandberg.it/nl-be/product/USB-C-Dock-HDMI-Plus-VGA-Plus-LAN-Plus-USB-Plus-SD
თუ არ მოგწონთ, იყიდეთ სხვა: http://www.kabelmanie.cz/usb-huby_d320.html
როგორ ფიქრობთ, თუ მე მაქვს პატარა 29W USB-C დამტენი iPad-ის მსგავსი განზომილებების, USB-C, კაბელი და ერთ-ერთი გადამყვანი ჩემს ჩანთაში, მაშინ რაღაც გამომრჩა კომპიუტერში? ბოლოს და ბოლოს, მე მაქვს ეთერნეტი, SD ბარათის სლოტი, USB 3.1, HDMI 4K...
თუ სწორად მახსოვს, იგივე განხილვა იყო, როდესაც Apple-მა ამოიღო DVD დისკი. შენნაირი ადამიანები წერდნენ, რომ არაფერი ჰქონდათ პროგრამების დაყენება, თან გარე დისკის ტარება. კიდევ ატარებ?
შეუდარებელს ადარებ. მათ ამოიღეს DVD დისკი, როდესაც ხალხი პრაქტიკულად არ იყენებდა მას წლების განმავლობაში. ძველი USB-ები ეტაპობრივად იხსნება ახლა, როდესაც ხალხი მათ მასიურად იყენებს და USB-C არის მომავლის მუსიკა (შესაძლოა).
შემცირება ჯოჯოხეთია, ნამდვილად არა. მსურს შემეძლოს ყურსასმენების ან თუნდაც iPhone-ის შეერთება გზაში, ასეთი ურჩხულის გარეშე. MBP 2015-ით, მე არ მჭირდება ზედმეტი რამის ტარება ჩემთან და ეს მშვენიერია.
პირადად მე დამჭირდებოდა ყურსასმენების შემცირება, USBC-HDMI, გარე ბარათის წამკითხველი, USBA-USBC და რათქმაუნდა არ მახსოვდა ყველაფერი...
Ვეთანხმები. თქვენ არ შეგიძლიათ დაჟინებით მოითხოვოთ მოძველებული კონექტორები. ერთიანი არის ლოგიკური გზა და USB-C, როგორც ჩანს, პერსპექტიული კონექტორია. ჩვენ გადავურჩით სერიული კონექტორის, SCSI, CD/DVD დისკის, VGA კონექტორის, FireWire-ის დაკარგვას, არ არსებობს მიზეზი, რომ არ გადავრჩეთ გაერთიანებას. :)
რაც შეეხება Beats-ის ახალ ყურსასმენებს და მათ USB Micro-B დამტენის კონექტორს? "უნივერსალური USB დამტენი კაბელი (USB-A to USB Micro-B)"
ჩემი აზრით, ეს სტატია არ შეიძლება ჩაითვალოს ავტორიტეტულად, ისეთი სუსტი "რეკომენდაციაა"...
ბევრი მეგობარი მყავს, რომლებსაც Macbooks აქვთ, მაგრამ ახალი მოდელი არავის უნდა და ყველა იმედგაცრუებულია.
მე მყავს საკმარისი მეგობარი, რომლებსაც აქვთ MacBooks და ბევრი მათგანი განიხილავს ახალ მოდელს, რადგან მათ არ აქვთ იმედგაცრუების მიზეზი.
ასე რომ, ვეთანხმები, რომ UX უკეთესია. Apple აღარ არის პროფესიონალთა კომპანია. პროფესიონალების ნაცვლად, ისინი ცდილობენ მიმართონ მომხმარებელს სმაილიკებით სენსორულ ზოლში :-)
ჯოჯოხეთი შემცირებითა და კაბელებით არის Apple-ის კიდევ ერთი მარცხი. ყოველ შემთხვევაში მათ შეეძლოთ ყველა პროდუქტის განახლება ისე, რომ USB C/Thunderbolt 3 კონექტორი ყველგან იყოს.
რაც შეეხება მაქსიმალურ 16 GB ოპერატიული მეხსიერებას, ეს არის Apple-ის კიდევ ერთი მარცხი. როგორც ჩანს, Apple პროფესიონალად მიიჩნევს მათ, ვისაც შეუძლია Keynote პრეზენტაციის გაშვება და შეუძლია Mail-ის გაშვება.
შესაძლოა, Apple-მა შეწყვიტოს კომპანია სლოვაკებისთვის, რომლებმაც არ იციან, რომ Touch bar-ს და USB-C-ს გაცილებით მეტი ფუნქცია და მეტი მნიშვნელობა აქვს პროფესიონალებისთვის.
იყო Apple ოდესმე კომპანია სლოვაკებისთვის? ჯერჯერობით სლოვაკეთისთვის ონლაინ მაღაზიაც კი არ არის.
USB-C იქნება პროფესიონალებისთვის, როდესაც მე ვიქნები USB-C მოწყობილობების ბაზარზე. უფრო საინტერესოა მოწყობილობების დამზადება Thunderbolt 3-ისთვის, ვიდრე USB-C-ისთვის.
რაც შეეხება Touch Bar-ს, პეტრ მარა ასევე ამბობს, რომ ის არ არის შესაფერისი პროფესიონალებისთვის, რადგან არღვევს სამუშაო პროცესს.
https://www.youtube.com/watch?v=CCO8nlDlFAM
აჰ, როგორც პეტრ მარამ თქვა, მატარებელი არ გადის...
გმადლობთ ვიდეოსთვის, ვფიქრობ ის იქნება მომხმარებლისთვის მომხმარებლისთვის, სენსორული ბარი იდეალური იქნება მაგალითად სლაიდერებისთვის, ვნახოთ დრო რას მოიტანს. :)
Apple-ის „სიამაყე“ არ იძლევა USB-C-ის გამოყენებას iPhone 8-ში. თუმცა ვეთანხმები, რომ ეს სრულიად ლოგიკური ნაბიჯი იქნება.
სიამაყე და მოგება, სამწუხაროდ. მათ არ აქვთ მონოპოლია USB-C-ზე, როგორც ელვაზე. მაგრამ თქვენ აშკარად გესმით, რომ პირველი უნივერსალური კონექტორი, რომელიც აერთიანებს ყველაფერს, ელექტრომომარაგების ჩათვლით, მოდის ათწლეულების შემდეგ. დიდი ხნის განმავლობაში ეს მხოლოდ სიზმარი იყო.
არამორწმუნეებმა უნდა იცოდნენ, რომ HDMI ლიცენზირების ორგანიზაციამ გამოუშვა ეგრეთ წოდებული HDMI ალტერნატივა USB-C სპეციფიკაციისთვის 1.9 წლის 2016 სექტემბერს. მათ უნდა ეღიარებინათ, რომ მათი კონექტორი სავარაუდოდ გადავა USB-C-ზე. Display პორტის ორგანიზაციამ გამოუშვა მსგავსი სპეციფიკაცია ჯერ კიდევ 2014 წელს. ვფიქრობ, ეს მოგვარებულია. ყველგან USB-C იქნება.
HDMI ალტერნატიული USB-C-ის აღწერა აქ: http://www.usb.org/developers/presentations/USB_DevDays_Hong_Kong_2016_-_HDMI_Alt_Mode_USB_Type-C.pdf
MHL-ის წყალობით გამოსახულების დიდი ხნით გადაცემა შესაძლებელია USB-ით...HDMI ლიცენზირება მათ საშუალებას აძლევს გადაიხადონ მეათედი თითოეულ მოწყობილობაზე, ასევე თითოეულ კაბელზე და MHL-ის გავრცელების მომენტში ისინი დაკარგავენ შემოსავლის წყაროს. Displayport-ის ორგანიზაციამ ეს გააკეთა, ჩემი აზრით, ძირითადად Apple-ის გამო, რომელიც ალბათ ამ ნაბიჯისკენ უბიძგებდა. როგორც DisplayPort და Thunderbolt. Vesa (DisplayPort-ის მფლობელი) და Intel/Apple (Thunderbolt-ის შემქმნელები) არსებითად გაერთიანდნენ იქ.
თუმცა, ორივე ორგანიზაციას მოუწევს ათობით გადახდა მონიტორისა და კომპიუტერის მწარმოებლისგან hdmi/display პორტის პროტოკოლისთვის, მაშინაც კი, თუ კაბელის ორივე მხარეს იქნება USB-C კონექტორი. არა მხოლოდ კონექტორი აკეთებს HDMI.
ამიტომ ველოდები რაკეტის გაფართოებას.
Სად არის პრობლემა?
თქვენ ცდებით, DisplayPort არ არის გადასახადი. MHL-ის დაკვრა ასევე შესაძლებელია USB-ის საშუალებით, ამიტომ მას უნდა ჰქონდეს HDMI-ის ჩანაცვლების შესაძლებლობა... რაც შემდეგ არ იქნება ხელმისაწვდომი ზოგიერთ მოწყობილობაში. ამით HDMI ალიანსმა დაიკავა თავისი ადგილი ბაზარზე
გმადლობთ გაფრთხილებისთვის, ჩვენების პორტი ლიცენზირებულია, მაგრამ უფასოა. Მართალი ხარ.
მე ვერ ვხედავ პრობლემას USB-C-ის თანაარსებობაში Mac-ისთვის და lightning-ისთვის iOS-ისთვის.
არ გაბრაზდე, მაგრამ ასეთი რთული სათაურით სტატიის შექმნა მომხმარებლის ციტატებზე, რომელმაც დააბრუნა MBP ტუბერკულოზით, რადგან მუშაობს ტუბერკულოზისთვის არაოპტიმიზირებული Windows-ით (მსოფლიო გაკვირვებულია) აბსურდულად მეჩვენება. - განსაკუთრებით ჯაბლიჩკარის გამოცხადებული ტრანსფორმაციის შემდეგ. :(
თანხმობა - სტატია არსებითად არის ტრანსკრიფცია იმისა, რაც ორიგინალმა ავტორმა დაწერა თავის ბლოგზე. თუ ეს გამიზნულია Jablickare-ის ცვლილებად, ეს ნამდვილად არ გამოვიდა.
ზუსტად ისე, როგორც ქვემოთ დავწერე, ეს ნამდვილად სიგიჟეა
შეეგუეთ, ბატონებო, ან გაიგეთ, რომ ჩვენი რეალობა კუკის ქვეშ ასევე შეიცავს უარყოფით სტატიებს Apple-ის შესახებ. ახალი MacBook Pro კარგია და ინდივიდს შეუძლია კმაყოფილი იყოს მისით და ისწავლოს ცხოვრება USB-C-ის შეზღუდვებით და ასევე გახსოვდეთ, რომ ის განსხვავებულია კომპიუტერის თითოეულ მხარეს.
მაგრამ იყიდით ახალ MacBook Pro-ს თქვენი კომპანიის თანამშრომლებისთვის? არა! ეს არ არის მომხმარებლისთვის მოსახერხებელი. ჩვეულებრივი მომხმარებელი არ არის Apple-ის მანიაკი და ვერასოდეს გაიგებს, რატომ არ შეეძლო უბრალოდ ახალ კომპიუტერთან მუშაობა, ან რატომ უნდა იფიქროს როგორ მოაწყოს ისე, რომ საერთოდ იმუშაოს. ამიტომ, ახალი MacBook Pro-ის შედეგი (გარდა პროდუქციის ხაზის საერთო ქაოსისა) იქნება ადრე თუ გვიან Mac-ის გაყიდვების შემდგომი შემცირება. და ის იწყებოდა ასე პერსპექტიულად. :(
სტატია სულაც არ არის ნეგატიური, ეს არის ციტატები სამოცი წლის მოხუცის პროდუქტიდან, რომელმაც იყიდა ახალი MBP და ერთი კვირის შემდეგ დააბრუნა, რადგან მასში 60 ქაღალდის გადახდა უკაცრავად... მეტიც, ეს საკმაოდ ხშირად შინაგანად წინააღმდეგობრივია, ჯერ მოხუცი იწყებს იმით, რომ მას აუცილებლად სჭირდება 16 GB ოპერატიული მეხსიერება, შემდეგ კი ამთავრებს, რომ ძველი ჰაერი ნამდვილად საკმარისია მისთვის... და თავსატეხის ნახევარი Windows-ია...
ბლაჰა რაღაც სისულელეა და Jablíčkář-ში გადაწყვიტეს, რომ აღარ მოჰყვებიან მუნჯების ციტირებას, ეს ინტერნეტის თავისუფლებაა, ყველას შეუძლია თავისი სისულელეების გამოქვეყნება ბლოგზე.
ვისაც აინტერესებს შესაბამისი შედარება, უნდა ნახოს, მაგალითად, პეტრა მარას ვიდეოები YT-ზე, ან ვლადი ჯანეჩეკის ვიდეოები მის YT არხზე.
Vláďa Janeček არის Apple-ის ყველაზე კარგად დაფუძნებული ექსპერტი ჩეხეთის რესპუბლიკაში, მან გამოაქვეყნა მრავალი წიგნი OS X-ის შესახებ და ჩეხეთში არავინ არის მისი ცოდნის მასშტაბით.
პეტრ მარა არის სასეირნო სარეკლამო ღუმელი Apple-ისთვის, მაგრამ მისი ვიდეოები საინტერესოა.
ბლაჰას შეურაცხყოფა მხოლოდ იმიტომ, რომ მას არ აქვს ისეთი დახვეწილი პოზიტიური მოსაზრებები ახალ MacBook-ებზე, როგორც თქვენ, ეს უგემოვნოა!
მითუმეტეს, როცა ბლაჰას თავსატეხებიდან ჩანს, რომ მას საერთოდ არ ესმის რანგების აზრი...
მე ცოტა წვლილს შევიტან ჩემს მოსაზრებაში... როდესაც წავიკითხე გაჟონვის შესახებ ზაფხულის განმავლობაში, მე ნამდვილად ვფიქრობდი, რომ ახალ MBP-ს შეეძლო ჩაენაცვლებინა ჩემი 13 MBP 2013″, რომელსაც მე მაინც საკმაოდ წესიერად გავყიდი. პრეზენტაციის დროსაც ჭარბობდა ჩემი განცდა, რომ ვიყიდი ახალ 13 ინჩს ტუბერკულოზით. ფასის ნახვის შემდეგ მადა დამეკარგა და გადავწყვიტე არ წავსულიყავი. იმ შემთხვევაში, თუ მე ველოდები მაინც პირველ განხილვას. სამწუხაროდ, ყოველდღე უფრო და უფრო იმედგაცრუებული ვიყავი ახალი MBP-ით. და ის, რომ მას მხოლოდ USB-C/Thunderbolt 3 აქვს, საერთოდ არ მაწუხებს. არ მინდა ცილისწამება MBP-ის აწყობის ხარისხზე, რომელიც, ვფიქრობ, ჯერ კიდევ მაღალია, მაგრამ მე უფრო მაწუხებს ის ფაქტი, რომ ველოდები დამტენის გაფართოების კაბელს და სრულფასოვან USB-C-ს. კაბელი ამისთვის. ზოგადად, ცუდი განცდა მაქვს ახალ MacBook Pro-ზე, ვნახოთ რა იქნება შემდეგ...
მე განვიხილავ 15 დიუმიან MacBook Pro-ს ყიდვას გამოყოფილი გრაფიკით. უბრალოდ არ ვარ დარწმუნებული, როგორ მუშაობს AMD-ის ახალი გრაფიკა OpenGL-ის მხარდაჭერით. მე ვმუშაობ Cinema 4D Studio R16-თან, სადაც ვიყენებ მრავალჯერადი რენდერის ძრავას (მიკერძოებული და მიუკერძოებელი). Nvidia-სთან ერთად, მე მიჩვეული ვარ გამოთვლებს CUDA ერთეულების გამოყენებით. ვინმემ გამოსცადა AMD ჩიპის მუშაობა?
ჩემი ვარაუდით, AMD და CUDA ერთად არ მიდიან.
https://www.quora.com/Does-CUDA-work-on-AMD-GPUs
საინტერესო ლინკი. მადლობა :-)
თუ ვინმეს აქვს iPhone 7 და MacBook Pro საყიდელი, მას არ აქვს პრობლემა იყიდოს Lightning - USB-C კაბელი რამდენიმე ასეული კრონისთვის.
ეს არ არის მთავარი, საქმე იმაშია, რომ ეს არის ახალი მოწყობილობები, რომლებსაც ძირითადად ვერ აკავშირებთ კაბელით, როცა ეს გჭირდებათ. აქამდე ეს იყო რა თქმა უნდა, რომელსაც Apple ისევ კუბოში ასაფლავებს.
ისე, მარტივი მეჩვენება. Apple უკვე რამდენიმე წელია უკაბელოზე დებს ფსონს და მისი მომხმარებლებიც იგივეს გრძნობენ (მათ უკან არასოდეს მოუხედავს და არამგონია ახლა დაიწყოს). აიფონი კომპიუტერთან არ დამიკავშირებია რამდენიმე წელია, ყველაფერს ვმართავ iCloud-ის საშუალებით, როცა შემთხვევით ვმუხტავ პაუერ ბანკიდან სახლის გარეთ (უფრო სწრაფია და ასე ვაკეთებდი მაშინაც კი, როცა წინა მაკბუქი მქონდა. პრო კლასიკური USB-ით). რამდენიმე წელია მაქვს უკაბელო ყურსასმენები (Beoplay H5 სპორტისთვის, ახლა Bose შევცვალე Sennheiser PXC-550 ჩვეულებრივი მოსმენისთვის და ორივე უპრობლემოდ მუშაობს). სამსახურში/სახლში მაქვს ბლუთუს მაუსი და დოკი. რაც შეეხება სენსორული ზოლის ფუნქციას, შესაძლებელია პარამეტრებში განვსაზღვროთ, რომელ აპლიკაციებში იქნება ნაგულისხმევად ნაჩვენები მხოლოდ F- კლავიშები (ასე რომ პარალელში შეიძლება ფუნქციის ღილაკების ყოველთვის ჩვენებაზე დაყენება). ისე, მოდელის რჩევით, მეჩვენება, რომ ეს ასევე საკმაოდ ნათელია. სამომავლოდ, Air არ იქნება გამოყენებული გარკვეული დროის განმავლობაში და MacBook დარჩება როგორც ძირითადი 12″ ვარიანტი, შემდეგ კი MacBook Pro 13″ და 15″ ვარიანტებში.
რაც შეეხება ოპერაციული მეხსიერების გაფართოების შეუძლებლობას და დისკის გამოცვლის შეუძლებლობასაც კი. ჰოდა, Apple-მა ძალიან შორს წავიდა... მეც ვრჩები 4 წლის აირთან და თუ ცუდი გარემოება მაიძულებს ახლის ყიდვას, ისევ აირს ავირჩევ ან თუნდაც უფრო ძველ პროს.
Apple-მა უბრალოდ ვერ გაიგო ეს სწორად….
ასე რომ, წინა Pro ვერსია არც მეხსიერების გაფართოების საშუალებას იძლეოდა. თქვენ მიიღეთ ის, რაც დააკონფიგურირეთ. თუმცა, მინიმუმ SSD შეიძლება შეიცვალოს.
აქ პასუხი საკმაოდ მარტივია. უბრალოდ შეეგუეთ იმ ფაქტს, რომ ლეპტოპი, ანუ მობილური კომპიუტერი, დიზაინით უფრო და უფრო ჰგავს iPad-ს, ვიდრე დესკტოპ კომპიუტერს. და იქაც არავინ ელოდება თქვენგან მის დაშლას და კომპონენტების შეცვლას. ეს არის მობილური მოწყობილობების ლოგიკური ევოლუცია, რომლის მთავარი უპირატესობა ის არის, რომ ისინი პორტატულია და არა წვრილმანი. ადრე თუ გვიან ამას ყველა მივა.
მე ასევე არ ვარ სულ ახალ MBP-ზე, როცა საქმე ეხება წაშლას, მაგრამ არ დავუბრუნდები ძველ Retina-ს, მასაც ჰქონდა თავისი პრობლემები, როგორიცაა ანტირეფლექსური ფენის მოცილება ეკრანიდან და ა.შ. ჰაერი უკვე ისტორიული არტეფაქტია, თუ ამჟამად საკმარისია, არ არსებობს მიზეზი, რომ დაუყოვნებლივ შეცვალო, მაგრამ იყიდე ის დღეს, როგორც ახალი მანქანა? Ნამდვილად არ.
შესწორება: ნამდვილად არა "აღტაცებაში", არამედ "აღტაცებაში" ;)
როცა რეალისტურად ვაფასებ ჩემს პირად საჭიროებებს, როცა გრაფიკას ან ვიდეოს ისე აღარ ვაკეთებ, როგორც ადრე, ჰაერი საკმარისზე მეტია ჩემი საჭიროებისთვის და iPad Pro-იც კლავიატურის ქეისით. რაც მაკვირვებს PRO წიგნში არის არა მხოლოდ კავშირის ნაკლებობა ან რთული კავშირი iPhone-თან და სხვა არა Apple-ის პერიფერიულ მოწყობილობებთან, არამედ ძირითადად SSD-ის გამოცვლის შეუძლებლობა. რატომ? ყოველივე ამის შემდეგ, ეს იყო 10 წუთის საკითხი. მე ვფიქრობ, რომ ეს ისეთი უხეშია, რომლის პატიებაც შემიძლია ძირითადი წიგნისთვის. მაგრამ არა PRO-სთან. მაგრამ მე მესმის, რომ Apple სულ უფრო მეტად ამახვილებს ყურადღებას ეგრეთ წოდებული რიგითი მომხმარებლების აბსოლუტურ ბრბოზე და მათ, ვისაც ნამდვილად სურს შექმნას რაიმე პროფესიონალურად, უნდა იყიდოს დიდი მანქანა 120.000 NOK-ად. მაგრამ ასე იყოს. ნამდვილი პროფესიონალი ამას მარტივად და სწრაფად გამოიმუშავებს. :-)
ჯირკა, სულელი ხარ იმიტომაც, რომ წარმოდგენაც არ გაქვს, რომ ბორტ მეხსიერებები უკვე დიდი ხანია არსებობს, მიუხედავად იმისა, რომ ssd-ის გამოცვლის შესაძლებლობა საკმაოდ თეორიულია, რადგან owc-ის ერთადერთ ალტერნატიულ დისკს აქვს შედარებით მაღალი მოხმარება და მნიშვნელოვნად ამცირებს ბატარეის ხანგრძლივობას.
თითქმის ვეცდები გამომეცნო, თუ უშუალოდ არ ხართ ბატონი ტრუბელინ ბლაჰა?
ამდენი სულელის ერთ დისკუსიაში დიდი დრო დასჭირდება მის პოვნას.
ბლაჰა სულელია, მხოლოდ სულელი დაბრუნდება ახალი MBP Retina-დან ძველ ჰაერზე TN პანელით და საშინელი პარამეტრებით და მოძველებული გარჩევადობით.
ერთადერთი, რაზეც შეიძლება შეთანხმდნენ, არის მაგსაფის არარსებობა.
ვინმეს სულელს უწოდებ მხოლოდ იმიტომ, რომ მას შენზე განსხვავებული პრიორიტეტები და გამოყენება აქვს, ჩემი აზრით, სისულელეა...
MacBook Air არის მოძველებული შუნტი, ვისაც აქვს არჩევანი ახალ RETINA MacBook-სა და ძველ Air-ს შორის და ირჩევს Air-ს, სულელის გარდა სხვა იარლიყს არ იმსახურებს, თქვენ ასევე მართავთ Trabant-ს, როცა არჩევანის გაკეთება მოგცემთ Trabi-სა და VW-ს შორის. პასატი?
ბადურა არ არის წმინდა გრაალი. ეს ყველას არ უნდა და სწყურია, ეს მხოლოდ ფანქრებისგან შექმნილი „შეგრძნებაა“. პირადად მე ჰაერი საერთოდ არ მენატრება. მაშინ სულელი ვარ? ასე რომ, ვიმეორებ, რომ სხვებს უწოდო სულელი მათი განსხვავებული პრიორიტეტებიდან გამომდინარე, არის პათეტიკური და სულელური შეურაცხყოფა, რომელიც სულელად აგდებს შენგან. :-)
დიახ, თქვენ, მხოლოდ იმ მართლწერის შეცდომების გამო, რომლებიც მოახერხეთ ამ რამდენიმე წინადადებაში ჩასმა, შესაძლოა ღარიბიც კი იყოთ. მიუხედავად იმისა, რომ ბადურას არაფერი აქვს საერთო ფერების "განცდასთან" :-) ბადურის თითოეულ პანელს განსხვავებული გამი აქვს.
თქვენი მოთხოვნილება გააძლიეროთ საკუთარი ცუდი ეგო არა მხოლოდ სასაცილო სისულელეებით, არამედ ძირითადად სხვების შეურაცხყოფით მხოლოდ მათი განსხვავებული აზრის გამო, ბევრს მეტყველებს თქვენზე. და არ არის ლამაზი. ოღონდ შეურაცხყოფას არანაირად არ მოგაყენებ, შენ თვითონაც მშვენივრად უმკლავდები. სრული გაჩერება ჩემი მხრიდან.
ეს არ არის მოსაზრება, ეს არის საღი აზრი. თუმცა ვინმესთვის აუხსნათ, რომ ბადურა არაფერ შუაშია ფანქრების "განცდასთან", ანუ გამაში, რომ ჰაერი ანტიდილუვიური ჯართია... #ფასდაუდებელი :)
Air შეიძლება იყოს ანტიდილუვიური ნაგავი, მაგრამ დღეს ეს არის Apple-ის ერთადერთი ლეპტოპი, რომელიც ერგება ოფისს 1-ზე მეტი თანამშრომლით. ასე რომ, სულელი ის კი არ არის, ვინც ყიდულობს Air-ს, არამედ ის, ვინც Apple-ის სამოდელო რჩევას ასე ამცირებს. ყველა ახალი MacBook გამოუსადეგარია ოფისისთვის.
20 წელია კომპანიისთვის მაკებს ვყიდულობ და ისეთი უიმედობა არ განმიცდია, როგორც ახლა. და მიუხედავად იმისა, რომ მე ნამდვილად არ მომწონს, ამ კვირაში ვიყიდე 2 Airs.
რა არის ოფისის გამოუყენებლობა? ისე, არ ვარ აღფრთოვანებული ახალი MacBook-ით, მაგრამ ეს ნამდვილად არ მესმის...
BTW ახალი MBP13 უფრო მცირეა ვიდრე ორიგინალი 13 დიუმიანი ჰაერი, იწონის იგივე (20 გრ სხვაობა), აქვს ბადურა და ძლიერი Intel, ასე რომ დაწერა, რომ ჰაერი ერთადერთი გამოსაყენებელია ოფისში არის არგუმენტი, თითქოს ტრაქტორი ერთადერთია. შესაფერისი მანქანა დიდი ქალაქებისთვის.
სერიოზულად იდიოტი ხარ, რადგან ჰაერი ძვირადღირებული უსარგებლოა, მხოლოდ იმ საშინელი TN პანელის გამო. ვისაც არ სურს შესრულება, აქვს 12″ Core M მოდელი, ხოლო 2015 Pro სერია ჯერ კიდევ იყიდება, ასე რომ, თუნდაც ვინმეს არ სურს შემცირება და არ სჭირდება ყველაზე ძლიერი რკინა, 2015 წელი. მოდელები ჯერ კიდევ ინახება როგორც CTO. თუმცა, ძირითადი 2.0 GHz Pro-ის შემოღების შემდეგ TouchBar-ის გარეშე, მე არ ვიყიდი CoreM-ს, თუ თქვენ ფიქრობთ MB12-ის ყიდვაზე CoreM-ით, ერთადერთი ვარიანტი, რომელიც ცოტა აზრს ატარებს, არის 1.2 GHz/512 GB. 2016 წელი (ბატარეის ხანგრძლივობა და ოდნავ უფრო ძლიერი ვიდრე იგივე 2015 წლის მოდელი) ... მაგრამ 47 NOK ფასში, გირჩევთ აიღოთ MacbookPro 990 ძირითადი 13 TouchBar-ის გარეშე, არის უკვე ორი USB პორტი, სრულფასოვანი შესრულება 2016GHz i2.0 არის CoreM-ის გარდა სხვაგან, ხმაურზე არ ინერვიულოთ და რაღაც უფრო მძიმეა და თითქმის იგივე ღირს... NOK 5
CoreM 12" MacBook-ის უპირატესობა არის მაქსიმალური მობილურობა, ამიტომ ის შესაფერისია მათთვის, ვინც შეჩვეულია 11.6" ჰაერს.
ორიგინალური MBP13 RETINA 2015-იც კი ოდნავ უფრო მძიმეა ვიდრე Air და გთავაზობთ შეუდარებლად უკეთეს IPS პანელს, შესამჩნევად უფრო მძლავრია და აქვს ძალიან კარგი ბატარეის ხანგრძლივობა. MBP13 2016 TocuhBar-ის გარეშე აშკარად არის შემოთავაზებული, როგორც 5 დიუმიანი Air-ის მემკვიდრე, i2.0-ის შემცირებული საათის სიჩქარის წყალობით 13 გჰც-მდე.
ერთადერთი ადამიანი, ვინც 2013 წლამდე ჰაერი შეიძლება იყოს მნიშვნელოვანი, არის ის, ვისაც ის უმეტესად გარე პანელთან ჰქონდა დაკავშირებული... მაგრამ ახალ 4K/4K პანელებს მაინც ვერ დააკავშირებთ ჰაერს... ჰაერს აქვს მაქსიმუმი. გარჩევადობა 2560×1600 რაც მას არა მარტო ჩამორჩენილს, არამედ სრულიად გამოუსადეგარს ხდის მომავალში... (დარწმუნებული ვარ, ბევრი სულელია, ვისთვისაც ასი საკმარისია) მაგრამ 2016 წლის ბოლოა და არა 2009 წლის, ასე რომ არგუმენტი რომ უმეტესად მაქვს გარე პანელთან მიერთებული ჰაერიც ცვივა. 2013 წლიდან, როდესაც ახალი ბადურა შემოიღეს, ჰაერი ბოლო ხაზია.
ადამიანმა უნდა გაიგოს ძირითადი წინაპირობა…
Air 11.6” 12 Core M Macbook-ის მემკვიდრე
Air 13" მემკვიდრე MBP 13 2016 NoTouchBar 1.4/1.6GHz-დან 2.0GHz/2.4GHz-მდე
MBP13” 2015 წლის მემკვიდრე MBP13 2016 TouchBar 2.7/2.9/3.1 GHz 2.9/3.1/3.3 GHz
Air13 უფრო დიდია, ვიდრე 13 MBP2016 და ორივე იწონის:
https://www.youtube.com/watch?v=F8JMewmHtbk
ფაქტობრივად, დებატები სხვა რამეზეა, ყველა ვინც ასე იცავს Air სერიებს, პროს ფული არ აქვს, ან ბოდიშით ფულის დახარჯვა უკეთეს ლეპტოპზე, მეტი არაფერია, ეს არის ასევე ღუმელის შემთხვევა, რომლის შესახებაც სტატია კარგად გაკეთებული. მათ უბრალოდ ურჩევნიათ იაფფასიანი ტრაბანტის ტარება, ვიდრე სუბარუში დამატებითი გადახდა.
"ა1"-ს ვულოცავ... ზემანის ამომრჩევლების დონემდე ჩამოხვედით. და ცოტა მეტი და თქვენ შესაძლოა გადააჭარბოთ მათ ნიმუშს.
მე მივეცი ხმა ზემანს მისი აღმატებულების ენდრიუ შაპიროს რეკომენდაციით აშშ-ს საელჩოდან, მიუხედავად ეგრეთ წოდებული "პრაღის კაფეს" წევრების ხმამაღალი წინააღმდეგობისა, რომლებიც იმდენად სულელები არიან, რომ თავიანთ განცხადებებს Macbook Air-ზე აქვეყნებენ. ამიტომაც მათი კანდიდატი კარელ შვარცენბერგი წააგო არჩევნებში, მას ჰყავდა გუნდი ტექნოლოგიურად ჩამორჩენილი აღჭურვილობით. ჩვენს ზემანის გუნდში ყველას გვყავდა MBP Retina, თუნდაც Mynář, მხოლოდ ბატონ პრეზიდენტს ჰყავდა სლივოვიჩი.
Კარგი. ახალგაზრდა ხარ, ამპარტავანი, მდიდარი და არ გიყვარს ხალხი. ასე რომ, რეალურად, თუნდაც რაღაც გქონდეს სათქმელი, მაინც უსარგებლოა. იმიტომ, რომ გეფიცები და ბანძივით ურტყამ. თქვენ ყურადღებას ამახვილებთ მართლწერაზე, რომელსაც შემდეგ საკუთარ თავს აკრიტიკებთ. და გირჩევნიათ ჩვეულებრივი სოფლის დებატები ჩხუბად გადააქციოთ, მაგრამ მაინც გაექცეთ. რომ რამე არ დაგემართოს ძვირადღირებულ გაჯეტთან, რომლითაც მოგწონთ დაამშვენებთ თავი.. „Majk je panák“ არ არის თქვენი მისაბაძი? ან შენ არ ხარ?
თუ იყო "ადმინი", მაშინ თქვენ მხოლოდ ამის კანდიდატი ხართ და უნდა გააკეთოთ სხვა "მაგარი" პროფილი თქვენი "საჭიროებისთვის".
ძნელი უნდა იყოს ერთდროულად სულელი და ღარიბი, თორემ ასეთ წარმოუდგენლად სულელურ რეაქციას ვერ ავხსნი. :)
აღარ მომწონს ფასი/ეფექტურობის თანაფარდობა ახალ Macbook-ზე. ადრეული Macbooks იყო კარგი ღირებულების Unix აპარატები, ვიდრე იმ დროისთვის ხელმისაწვდომი იყო. მაგრამ ახალი Macbook-ები საკმაოდ გაძვირდა და ბაზართან შედარებით, არც ისე მომგებიანია. რაღაც სენსორული პანელი ჩემთვის საკმაოდ მოპარულია, მით უმეტეს, რომ უმეტეს დროს მჭირდება დიდი კლავიატურა, მაუსი და ორი გარე 24 დიუმიანი მონიტორი. USB კონექტორების გადაგდება ასევე შეცდომაა. მე მესმის, რომ ეს შეიძლება კარგი იყოს მოძრაობაში მუშაობისთვის, მაგრამ სამუშაოსთვის ეს ნამდვილად არ არის დიდი გაუმჯობესება. Apple-მა დამამცირა, ის დაღმართზე მიდის.
კარგია გოგოების შესაფუთად, მაგრამ ნამდვილად არ არის გამოსაყენებელი სამუშაოსთვის
მე დავპირდი მისტერ ბლაჰას მისივე თხოვნით Twitter-ზე, რომ დავწერდი კომენტარს მის ილუზიებზე ახალი 2016 MBP-ის შესახებ, ასე რომ, აი, ეს არის (ბრჭყალებში არის ციტატები მიხალ ბლაჰას ორიგინალური ბლოგიდან).
როგორც ერთ-ერთმა პირველმა ჩეხმა, მე მქონდა ახალი MBP13 ტუბერკულოზის გარეშე და ტუბერკულოზით ჩემს განკარგულებაში და ახლა უკვე ორი დღეა მაგიდაზე მაქვს ახალი MBP15, რომელსაც შაბათ-კვირას ვუბრუნდები გადამყიდველს.
TouchBar არის იდეალურად OK, ის ინტუიციური და სასიამოვნოა, მისი გამოყენება შესანიშნავია, მაგრამ არ არის აუცილებელი ფუნქცია.
ახალი MBP 2016-ის მთავარი უპირატესობა
უპირველეს ყოვლისა არის ხმა, ის გრანდიოზულია... საუკეთესო, რაც კი ოდესმე ყოფილა.
მეორე ადგილზეა USBC-ის საშუალებით Power Bank-დან გადასვლის შესაძლებლობა.
მესამე ადგილზეა სიკაშკაშის უფრო მაღალი ინტენსივობა და დისპლეის უფრო ფართო გამა. პირადად მე მირჩევნია ეკრანები ბადურის 2015 პროდუქტის ხაზში.
ახალი MBP2016-ის ნაკლოვანებები.
აშკარაა მაგსაფის არარსებობა... ეს დისკუსიის მიღმაა.
ძირითადი nonTouchBar მოდელისთვის მხოლოდ ორი usbc პორტი.
მისტერ ბლაჰას პაჩვორკი:
"მაგრამ მე უარს ვიტყვი ფერთა კოდზე ან აღვწერ, რომელი - ვიზუალურად განურჩეველი - USB-C კაბელი არის დასატენად და რომელი მონაცემთა სწრაფი გადაცემისთვის."
ასე რომ, დამტენი გადაყარეთ სანაგვეში და გამოიყენეთ მხოლოდ ერთი ტიპის კაბელი, არაფერია ადვილი. მაშინ არაფრის მონიშვნა არ გჭირდებათ.
„შესრულება/ფასი. ნოუთბუქი 30%-ით ძვირი ღირდა 13 წელს შესადარებელ 2014 დიუმიან MacBook Pro-ზე (CPU მუშაობა +- იგივე, გრაფიკა 3x ნელი, დისკი 4x ნელი) ეფექტური გამძლეობით 25%-ით მაღალი. შესრულების ზრდა არ ემთხვევა ფასის ზრდას. 2011 წლის მონაცემებით, MacBook ფასით შედარებული იყო Windows-ის მსგავს მოწყობილობებთან. ახლა ფასი 1/3-ით გადახტება Win-ისთვის მსგავსი მანქანების ხარისხსა და შესრულებაზე, აშკარა მიზეზის გარეშე.
მე შევჩერდები აქ "გაურკვეველი მიზეზის გამო" თქვენ კვლავ გამორთეთ, CNB-ის პირველი გრძელვადიანი ინტერვენციის გამო კრუნას გაცვლით კურსზე, მეორეზე უფრო მაღალი გაყიდვების გადასახადი, ვიდრე აშშ-ში. და მესამე, ყველა ჩეხური პრემიუმ გადამყიდველის ფასების ზოგადი ზრდა, რომელიც მოხდა დაახლოებით ორი წლის წინ.
სხვა არა პლუს ულტრა სისულელე:
"ახლა ფასი 1/3-ით მაღლა იხტება Win-ის მანქანების მსგავს ხარისხსა და შესრულებასთან შედარებით"
გთხოვთ მომცეთ Win-თან მსგავსი ხარისხის და მუშაობის რამდენიმე აპარატის ლინკი, რადგან ლეპტოპების ბაზარს მივყვები, მაგრამ MBP-სთან შესადარებელი ლეპტოპი არ არსებობს ბაზარზე...
პირობები:
იგივე ხარისხის ხმა, როგორც MBP (ბაფ არ არსებობს ასეთი Win ლეპტოპი)
unibody მთლიანად ლითონის კონსტრუქცია (baf არ არსებობს ასეთი Win ლეპტოპი)
შედარებითი რეალური ბატარეის ხანგრძლივობა, არა ქაღალდის მნიშვნელობა (baf არ არსებობს ასეთი Win ლეპტოპი)
ლეპტოპის მუშაობისას დუმილის შესადარებელი დონე (ბაფ არ არსებობს ასეთი Win ლეპტოპი)
ისევე სწრაფი SSD (რეალური, არა ქაღალდის ღირებულება) (ბაფ არ არსებობს ასეთი Win ლეპტოპი)
მინიმუმ QHD+ IPS პანელი….
თქვენ იპოვით უამრავ ლეპტოპს, რომელიც პრეტენზიას აქვს მსგავსი ეფექტურობით, მაგრამ არცერთ მათგანს არ აქვს შესადარებელი ბატარეის ხანგრძლივობა, არცერთ მათგანს არ აქვს ერთიანი მთლიანად ლითონის კონსტრუქცია, არცერთი მათგანი არ არის შედარებით მშვიდი... რომ აღარაფერი ვთქვათ, რომ არცერთ მათგანს აქვს OS X.
თქვენ ბევრი რამ იცით ხარისხის შესახებ, თუ დაიშალა Dell XPS13 Windows ლეპტოპის ხარისხის სტანდარტი, მიხვდებით, რომ ეს არის ელექტრონიკის იაფი ჩინური კონგლომერაცია პლასტმასის ორ ალუმინის ფირფიტას შორის (სხვათა შორის, საშინელი ბრტყელი პრეზენტაციით). .
Thinkpad X1 Carbon-ს (რომლითაც Windows-ის მომხმარებლების უმეტესობა ამაყობს) აქვს საკმაოდ სწრაფი SSD დისკი (MBP2015 დონეზე), ფაქტობრივად ის აღწევს SATA3 ინტერფეისზე პირველი SSD დისკის სიჩქარეს, ანუ ჩაწერისა და წაკითხვის რეალურ სიჩქარეს. დაახლოებით ათჯერ უფრო ნელია, ვიდრე MBP2016-ში.
რამდენიმე კომენტარი თქვენს დაკვირვებებზე:
„Apple არ აწვდის სრულ USB-C კაბელს მონაცემთა სწრაფი გადაცემისთვის MacBook Pro-ით 60.000 NOK. მეორე უნდა ვიყიდო 500 ლარად. WTF!!!”
წადი თავი ჩამოიხრჩო.
Apple-მა არ მომცა USB-C კაბელი Lightning-ისთვის არც ტელეფონისთვის და არც ლეპტოპისთვის, რომ შემეძლოს iPhone-ის დატენვა ლეპტოპიდან. WTF!!!”
წადი ჩამოიხრჩო ან იყიდე ფასდაკლება.
„ქაოსი MacBook Air-ის (რა დაემართება მას?), MacBook-ისა და MacBook Pro-ის სამოდელო ხაზებში და სრული საიდუმლოება იმის შესახებ, თუ რა მოხდება შემდეგ. არა მგონია, მათ თავად იცოდნენ“.
მოდელის ხაზებში არ არის ქაოსი, თქვენ უბრალოდ გაქვთ აზროვნების შეზღუდული სპექტრი გასაგებად:
ძირითადი წინაპირობა…
Air 11.6", რომლის მემკვიდრეა 12 Core M Macbook.
Air 13”, რომლის მემკვიდრეა MBP 13 2016 nonTouchBar (1.4/1.6GHz-დან 2.0GHz/2.4GHz-მდე)
MBP13” 2015, რომლის მემკვიდრეა MBP13 2016 TouchBar 2.7/2.9/3.1GHz-დან 2.9/3.1/3.3GHz-მდე
კიდევ არის რამე გაუგებარი? ქაოსად ჟღერს სამი ხაზი: (გაყიდვა Air) Macbook (CoreM) და MacBook Pro? სხვა მწარმოებლებს ჩვეულებრივ აქვთ 150 სხვადასხვა მოდელი ერთდროულად ბაზარზე და თქვენ ამბობთ, რომ Apple-ში ქაოსია?
„Apple არ აწვდის სრულ USB-C კაბელს მონაცემთა სწრაფი გადაცემისთვის MacBook Pro-ით 60.000 NOK. მეორე უნდა ვიყიდო 500 ლარად. WTF!!!”
ლეპტოპში 60 ათასი რომ გადავიხადო, შეიძლება 500-ს არც აქვს მნიშვნელობა. უფრო მაწუხებს ის ფაქტი, რომ მხოლოდ შეძენის შემდეგ გავარკვევ და დროს დავკარგავ სხვა კაბელის შესაძენად. ეს ნამდვილად გამაღიზიანებდა. Apple-ს შეეძლო გაეზარდა ფასი 500 CZK-ით და შეეტანა კაბელი.
Apple-მა არ მომცა USB-C კაბელი Lightning-ისთვის არც ტელეფონისთვის და არც ლეპტოპისთვის, რომ შემეძლოს iPhone-ის დატენვა ლეპტოპიდან. WTF!!!”
ისევ რედუქტორის ყიდვა - იგივე პრობლემაა, უნდა წავიდე და ვიყიდო. პლუს ახლა მე მაქვს დამატებითი შემცირება გადასატანი.
ლეპტოპის დინამიკების გრანდიოზული ხმა კარგად გამოიყურება ქაღალდზე, მაგრამ რამდენად ხშირად გამოვიყენებ მას? როცა სახლში ვარ, მაქვს გარე დინამიკები, რომლებიც, რა თქმა უნდა, ბევრად უკეთესია, ვიდრე ჩაშენებული. როდესაც გზაში ვარ, ჩვეულებრივ ვუსმენ ყურსასმენებით => თითქმის ნულოვანი გამოყენება.
ამიტომ ფასის ზრდა Apple-ის მხრიდან გაუგებარია. ფასი რომ დააკლდეს ან იგივე დატოვონ, მაინც გავიგებდი, მაგრამ ასე უაზროდ კარგავენ მომხმარებელს.
ვინც ტვინს იყენებს, მაშინვე შეუკვეთავს MBP-ს Apple Store-ში MBP-ის ყიდვისას, შემოთავაზება საკმარისად ფართოა, YTber Casey Neistat-მაც კი, რომელსაც დიდი ჭკუა არ ეჭირა, მაშინვე შეუკვეთა MBP რედუქტორით. და ბარათის წამკითხველი...
BTW ყველა ავტომატურად ბრძანებს "usbctousba" შემცირების imo-ს... Pixel-ის მომხმარებლები საუკეთესოდ სარგებლობენ ახალი MBP-ით, მათ აქვთ მოქმედი კაბელი პირდაპირ Google-ისგან.
Apple-ში რომ გამოიყენონ ტვინი, ჩვენ არ უნდა ვაიძულოთ მომხმარებლები, იფიქრონ მწარმოებლის ნაცვლად. და მომხმარებლებმა დახარჯონ ძალისხმევა და ფული კუპერტინოელი ამხანაგის შეცდომების აღმოსაფხვრელად.
არა რო დამეთანხმო მოლაშქრეებს, მაგრამ თუ რამეს ვიყიდი 60 ლარში ცოტას დავფიქრდები, თუ არა და ძვირი დამიჯდება, მაღაზიაში მივალ სადაც რჩევას მომცემენ. .
პირადად მე ვფიქრობ, რომ Apple-ზე რამდენიმე კაბელის გადაფურთხება უხერხულია. მე ვფიქრობ, რომ ერთ-ორ წელიწადში მე უბრალოდ არ მომიწევს ამისთანა საქმე, რადგან USB საბოლოოდ გახდება სტანდარტი. Apple-ს მართლაც უფრო დიდი პრობლემები აქვს, ვიდრე რაღაც სულელურ კაბელს, რომელიც მარაგშია.
საწყის წერტილად ასე ავიღებდი, მაგრამ:
Air 13”, რომლის მემკვიდრეა MBP 13 2016 nonTouchBar
– თუმცა ფასი სხვა რამეს ამბობს, ელექტრში ყოველ მეორე თვეში ჰაერის ყიდვა შეიძლება 25 ლარად, MBP-სთან შედარებით 45.
ჩემთვის, 12 ინჩიანი ძვირადღირებული ნაჭერი USB-ის გარეშეც კი არ არის ექვივალენტური ჩანაცვლება, როცა დამუხტავს მას (მე ყოველთვის ასე ვაკეთებ) + ერთი USB მაქვს სავსე ამ მომენტში და მეორეს ზოგჯერ ვიყენებ, ასე რომ, სულ ცოტა დამჭირდება. 3 კვების ბლოკით :-(. გარდა ამისა, უფრო ნელი პროცესორი აქვს ვიდრე აიფონს ან ჩემს ძველ აირს.
ის ფაქტი, რომ MBP არის პროფესიონალებისთვის და რომ არის ძლიერი და ძვირი, სულაც არ მაწუხებს, მე მაინტერესებს სტაბილური OS და საშუალო (ან საშუალოზე დაბალი) შესრულება.
ერთადერთი რაც მაწუხებს აირზე არის ცუდი დისპლეი.
ფასს ვერ შეადარებთ, 12" CoreM ასევე ღირს თითქმის ორჯერ მეტი ვიდრე 11,6" MBA... სინამდვილეში ის არის 11.6" MBA-ის მემკვიდრე, ისევე როგორც არაTouchBar MBP2016 ორი USBC-ით არის რეალურად მემკვიდრე. 13" ჰაერი (ეს არის ყველაზე იაფი), ის უფრო პატარაა ვიდრე 13" The Air, იწონის იგივე, და ყველა ახალი MBP-დან არის ყველაზე ნაკლებად ძლიერი 2.0 GHz Intel (ისევ ზის ძირითადი 1.4 და 1.6 GHz Airum-ის გვერდით) ეს არის ბადურის ლოგიკური მემკვიდრე…
თუმცა, ფაქტია, რომ MBP 2013-2015 13" ბადურაც კი არის მხოლოდ 300 გ-ით მძიმე და ოდნავ ღრმა ვიდრე 13" ჰაერი... ასე რომ, ჰაერს ჩემი აზრით, რამდენიმე წელია, რაც ცუდი TN პანელის გამო, დიდი აზრი არ აქვს. დაბალი რეზოლუცია. (შესაძლოა მხოლოდ მათთვის, ვისაც ის მუდმივად ჰქონდა დაკავშირებული Thunderbolt ეკრანთან)
გარდა ამისა, მას აქვს უფრო ნელი პროცესორი ვიდრე iPhone-ს ან ჩემს ძველ Air-ს.“ ეს ასე არ არის, ვერ შეადარებ ARM-ს (iPhone/iPad) და Intel-ს... როგორც GeekBench-ში შეიძლება ჰქონდეთ მსგავსი ქულა, მაგრამ ARM. , მაშინაც კი, თუ ის დღეს საკმაოდ ძლიერია, x86-ზეა, მას ბევრი რამ აკლია, აკლია AES NI და ბევრი სხვა…
რა თქმა უნდა, მე უბრალოდ ვცდილობ ვთქვა, რომ Apple-ის ჩაშენებული Air-ის შემცვლელი არ არის, რადგან არ ვარ მსურს გადავიხადო 40 ათასზე მეტი საშუალო კომპიუტერზე (მე მას ვიყენებ წვრილმანებისთვის მულტიმედიით და რაც შეიძლება. არ უნდა გაკეთდეს iPad-ზე ან iPhone-ზე).
თუ Air ღირდა 30k და Pro 35k, მაშინ ალბათ კი, იმიტომ რომ საგრძნობლად უკეთესი დისპლეი აქვს, მაგრამ Air-ის ყიდვა მხოლოდ 25K-ად შეიძლება (ყველაზე დაბალი მოდელი, რომელიც საკმარისია ჩემთვის) და პირიქით 45 Pro-სთვის, ეს არის უბრალოდ ძალიან ბევრი.
ასე რომ, როგორც კი Air დასრულდება, არჩევანი არ მაქვს და მომიწევს MAC-ის გაჭრა. Მოდი :-(.
და ყველაზე ცუდი ის არის, რომ ვინდოუსი არ არის მოგვარებული და ლინუქსი არ აქვს iTunes. მოკლედ, აღფრთოვანებული ვარ ;-).
ბოდიში უნდა მოვიხადო არასწორი ინფორმაციისთვის. MacBook Pro i7 3.3GHz TouchBar-ით მართლაც მხოლოდ 4 საათი გამაძლებინა თავიდან ბოლოს არ მეგონა და დავიწყე ძებნა. Dropbox-ის ბრალი იყო, დიდი ენერგია მოიხმარა, მომიწია დეინსტალაცია, დაინსტალირება და ისევ სინქრონიზებულიყო ყველაფერი. პრობლემა გაქრა. ახლა ვწერ 50 წთ. გვერდებზე ვარ WiFI 2.4GHz-ზე, ეკრანის სიკაშკაშე არის დაახლოებით 80%, AirMail მუშაობს ფონზე, ბატარეა არის 90% და ლეპტოპი აჩვენებს 7:00 საათს.
https://uploads.disquscdn.com/images/d77d03e812274b0ef4f5a7b993529780c07230153e0586f6043493bf2b9df574.jpg
https://uploads.disquscdn.com/images/6a2034d52f7d852efbd74ca9deea44a895c50688407fcb143b2e5d2e51da97c8.jpg
ადამიანები, რომლებიც იღებენ კომპიუტერს იარაღად (შოველ) - არა როგორც სტატუსის სიმბოლოს (რაც ასევე ხშირად უაზროა, რადგან კატები არ არიან ყველაზე ძვირადღირებული მოწყობილობები, რომელთა ყიდვაც შეუძლიათ), ორჯერ დაფიქრდით.
Unibody არის ნარჩენები და ტექნოლოგიის სიზუსტე, ნახშირბადის შენადნობი ბევრად უფრო გამძლეა. ცოტათი ყველაფერი შესაძლებელია, მაგრამ ასევე საგრძნობლად მსუბუქია.
ადამიანები სახლში მხოლოდ NTB ხმას იყენებენ, თუ დესკტოპი აქვთ და არავინ არის იქ, ვინც მათ აწუხებს. გარეთ, დანარჩენებთან ერთად კანცელარიაში, ერთი ყურსასმენებს იკეთებს. თორემ სახლში მაქვს დესკტოპი ან ბოქსები დოკში
რაც შეეხება გამძლეობას, არის ლეპტოპები, რომლებსაც შეუძლიათ 22 საათიც კი გაუძლონ, მაგრამ სერიოზულად, ვის უნდა ასე დატენვის გარეშე მუშაობა? ყოველ შემთხვევაში, 8 სთ იწყებს სტანდარტულად ქცევას ვინდოუსისთვის (ხარისხიანი მოდელებისთვის და არა 10 ათასის შიში)
დისკის სიჩქარე ძირითადად გამოუსადეგარია, რადგან ვიდეოსთვის (ერთადერთი რამ, სადაც შეგიძლიათ წაიკითხოთ განსხვავება 600MB და 1600MB შორის) ადამიანებს ჯერ კიდევ აქვთ გარე
Osx გამოუსადეგარია კორპორაციაში, Windows x არ არის სრულყოფილი, მაგრამ მას აქვს მოწინავე ფუნქციები, რომლებიც აკლია osx-ში. Osx-ს არაფერი აკლია Windows-ს. osx-ზე რომ ვერ მუშაობ, არაუშავს, მაგრამ Windows და ნაწილობრივ ლინუქსიც კარგია.
დაკავშირება საერთო პორტებთან, მათ შორის მოდემი, სენსორული ეკრანი, სტილუსი...
მაღალსიჩქარიანი უკაბელო დოკი
უფრო მაღალი შესრულება იმავე ფასად
პროფესიონალები, რომლებიც არ სხედან კაფეში მთელი დღე, მიაღწევენ T ან X სერიებს.
შენი პლასტმასის შენადნობი X1 Carbon ხელში მქონდა და ნაგავია უხარისხო დისპლეით... btw იყიდება nyx-ზე 20k.
ყველა Windows ლეპტოპის პრობლემა 22 საათის "ბოლო დროით" არის ის, რომ დატვირთვის ქვეშ რეალური გამძლეობა ძლივს 3 საათია.
დისკების სიჩქარე გამოუსადეგარია მხოლოდ მათთვის, ვისაც უნდა გაამართლოს ისეთი იაფი ნაგვის ყიდვა, როგორიც X1 Carbon არის ნელი SOHO SSD-ით, რომელიც სრულიად შეუფერებელია საწარმოს სეგმენტში მუშაობისთვის.
არ ინერვიულო, შენი macbook PRO მაგონებს ლუდის დაქუცმაცებულ ქილებს სადღაც კონტეინერთან ახლოს
მე ვფლობ ორივეს, კორპორატიულ Lenovo X1 carbon-ს და პერსონალურ MB Air-ს.
X1 Carbon მოსწონს თითქმის !! 2x!! უფრო ძვირი მანქანა ჩამორჩება ჰაერს აბსოლუტურად ყველაფერში, ანუ ბატარეის ხანგრძლივობა, სისტემის სტაბილურობა (მე ვიყენებ RHEL 6.7 და Winy-ს), დამუშავებას, OS-ის სიჩქარეს. მაგრამ ის, რაც ნამდვილად მაჩოქებს არის X1 დისპლეი, შეიძლება ვინმე Lenovo-დან სერიოზულად იფიქროს, რომ ის შეედრება Air-ს? მე არ უნდა შემოგთავაზოთ, როგორ შეედრება ეს ლეპტოპი MB Pro-ს, არა?
რამდენი თაობის x1 ნახშირბადი და მბ ჰაერის რა მოდელი გაქვთ? რა ფანჯრები გაქვს?
შეგიძლიათ ამიხსნათ რისი ბრალია x1 ნახშირბადის დამუშავება? და RHEL არასტაბილურად გეჩვენებათ? თუმცა ეს ალბათ დამოკიდებულია იმაზე, თუ რას აკეთებთ მასთან, იქნებ გადახვიდეთ მიმდინარე 7.3-ზე
და არა მგონია ვინმეს სურდეს ჰაერთან შედარება, ეს ნახშირბადის შეურაცხყოფა იქნება. ჰაერს არ აქვს უსაფრთხოების მახასიათებლები (ალბათ ამიტომ არ გაქვთ სამსახურში, ყოველ შემთხვევაში მე ამას ვარაუდობ რელზე დაყრდნობით), ცუდი კავშირი აქვს, მიუხედავად შეკეთების შესაძლებლობისა და გამძლეობისა
Air-ს აქვს ყველაზე ცუდი დისპლეი Mac-ის ხაზში, ის ყველაზე ცუდი არჩევანია და მაინც ბევრად უკეთესი სამუშაო ინსტრუმენტია ვიდრე X1 Carbon.
ჰაერთან საქმე დღეს არ ღირს, ახალი Pro უფრო პატარაა ვიდრე ძველი Ait და ორივე იწონის.
თუნდაც ძირითად პოპულარულ ვერსიაში 47k, Pro ყველაფერში უკეთესია ვიდრე Air.
X1 Carbon არის დაბალი ხარისხის Windows ლეპტოპების ტიპიური წარმომადგენელი.
ისე, ახალი macbook pro გეიბარით არის დაბალი ხარისხის macOS ლეპტოპების ტიპიური წარმომადგენელი, მათ შეუძლიათ ხელის ჩამორთმევა :]
შეგიძლიათ მითხრათ რა ფუნქციები აკლია macOS-ს W10-თან შედარებით?
kk აკლია BSOD-ები, გატეხილი დრაივერების გროვა, ავტომატური გადატვირთვის ფუნქციები, MS Crash ფუნქციები, მომხმარებლის nas*ting ფუნქციები, Windows-ის შენელების ფუნქციები, spyware და ტელემეტრიის ფუნქციები და შესანიშნავი MS Windows ანტივირუსი, უკეთესი ვირუსის მაგნიტი არ ვიცი ვიდრე უაიდლი.
კარგი, დღეიდან მოვიყვან მაგალითს. მე მჭირდებოდა ჩვენი ბუღალტერიის ნახვა, მე არ ვარ ბუღალტერი და არ მაქვს დაყენებული კომპიუტერზე. (მაგრამ არც ჩათვალოთ, ის მუშაობს სერვერზე). მე გამოვიყენე აპლიკაციის ვირტუალიზაცია. ანუ აპლიკაციას სერვერზე ვატარებ, მაგრამ ჩემს ადგილას ვხედავ.
და სწორი მაგალითი ნომერი 2, მე არ გავაკეთებ სკანირებას რაც მჭირდება Canon ქსელის მრავალფუნქციურ პრინტერებზე, რადგან (მიუხედავად იმისა, რომ ეს უფრო მაღალი ქსელის მოდელია) ნუ გააკეთებთ დრაივერებს mac/linux-ისთვის (გააკეთეთ ისინი მხოლოდ ბეჭდვისთვის და არა გაფართოებული ფუნქციებისთვის. პრინტერი)... მაგრამ მომიწია, ჩავდებდი USB დისკს და დავსკანერდი მასზე, შემდეგ ჩავდებდი მაკში, რომელსაც არ აქვს კონექტორი, ამიტომ მომიწევს დონგლის ატანა. და მერე გავათრევ იქ.. იმუშავებს :)
— აი, რა მომენატრება დღეს, ფანჯრები რომ არ მქონდეს
osx-ს შევადარებდი ვინდოუს 10 სახლის გამოცემას. საწარმოს აქვს უსაფრთხოების და ქსელის მოწინავე ტექნოლოგიები, რომლებსაც osx აკლია. ეჭვი არ მეპარება, რომ მათი ნაწილობრივი შეცვლა შესაძლებელია მესამე მხარის აპლიკაციებით, მაგრამ osx-ზე აღარ ვსაუბრობთ
შემდეგ არის რაღაც სისულელე, როგორიცაა აბსოლუტური მხარდაჭერა აპლიკაციების უმეტესობისთვის (ადვილია იპოვოთ ის, რაც მუშაობს Windows-ზე, მაგრამ არ მუშაობს Mac-ებზე, ხოლო Mac-ებზე პირიქით - სამწუხაროდ, ეს არის ის, რაც უბრალოდ გამოიყენება კომპანიებში. სამწუხაროა, მაგრამ ადამიანებს უწევთ ცხოვრება და მუშაობა და ამიტომ Apple-ის ყველა მომხმარებელი მართავს Windows-ის სარეზერვო ასლს), ტექნიკისა და დრაივერის მხარდაჭერას (თუმცა ზოგჯერ ხდება, რომ მოწყობილობა სულელურია და დრაივერები იშლება (რაც არ არის ბრალი MS-ის, მაგრამ ტექნიკის/დრაივერის მიმწოდებლის) - ასე რომ, სჯობს, თუ არსებობს რაიმე შესაძლებლობა, იყოს, ვიდრე არავის, შეხების, ტაბლეტის რეჟიმის, ePen-ის მხარდაჭერა...
1. დისტანციურ დესკტოპს არ გულისხმობ? ჩვეულებრივ ხელმისაწვდომია კლიენტი macOS-ისთვის Windows-თან დასაკავშირებლად. თუ მართლა ვირტუალიზაციას გულისხმობთ, ვირტუალიზაციის რომელი ინსტრუმენტი აკლია macOS-ს?
2. შემთხვევით გვაქვს Canon-ის მრავალფუნქციური პრინტერიც. ყველა დრაივერი ნამდვილად არ არის ხელმისაწვდომი ევროპულ სერვერზე, მაგრამ ისინი თავისუფლად ხელმისაწვდომია Canon USA-ზე.
ასე რომ, თქვენ გაიხსენეთ ორი რამ, რაც მე მაშინვე უარვყავი. თუმცა, მინდა აღვნიშნო, რომ მართლაც არსებობს კონკრეტული პროგრამები მხოლოდ Windows-ისთვის, როგორიცაა Loxone config სახლის ავტომატიზაციის დასაყენებლად. ამიტომ მაქვს პარალელები და უმოკლეს ვადაში გავუშვი ვინდოუსზე. წინააღმდეგ შემთხვევაში, ეს შესაძლებელია მხოლოდ ძალიან შეზღუდული ზომით.
შორეულ ტერიტორიას არ ვგულისხმობ
არ ვგულისხმობ ვირტუალიზაციის ინსტრუმენტს პარალელების გაგებით, vmware player/workstation, ვირტუალური ყუთი
არ ვიტყოდი, რომ რაღაც უარყავი, იქნებ ვერ გაიგე. ის ფაქტი, რომ Windows-ზე ზოგადად უფრო მეტი პროგრამული უზრუნველყოფის და დრაივერების ხელმისაწვდომობაა, ცნობილია, მაგრამ ამაზე არ ვიკამათებ, უაზროა.
თითოეულ ოპერაციულ სისტემას აქვს თავისი სპეციფიკური პროგრამული უზრუნველყოფა, თუმცა, ზოგადად, მართალია, თუ ვინდოუსზე მუშაობთ, როგორმე შეთანხმებას მიიღებთ სხვა ადამიანებთან და გაყიდით თქვენს ნამუშევრებს. თუ თქვენ მუშაობთ osx-ზე, მაშინ იყენებთ იმავე Windows-ს, როგორც თქვენ, ვირტუალურზე. თუ კარგად და კომფორტულად მიგაჩნია ერთის მაგივრად 2 სისტემაზე ზრუნვა... ჩემთვის ამას მომხმარებლის კეთილგანწყობა დაარქვი, არ მაინტერესებს ;)
1. თქვენ ალბათ არ ხართ კარგად ინფორმირებული, ვირტუალიზაციის ყველა ინსტრუმენტი არსებობს macOS-ზე. თქვენ ასევე შეგიძლიათ ნახოთ თქვენი ბუღალტერია macOS-დან.
2. თუ არის რაიმე პროგრამული უზრუნველყოფა, რომელიც არ არის macOS-ისთვის, ის ჩაირთვება პარალელების გამოყენებით თანმიმდევრულ რეჟიმში, როდესაც ხატულა არის macOS დესკტოპზე და ვერც კი გაიგებთ, რომ ვირტუალური ყუთი დაიწყო. გეიმერებისთვის არის Windows-ის დრაივერები Mac-ისთვის, მას BootCamp ჰქვია, რადგან mac კომპიუტერები ჩვეულებრივი კომპიუტერებია, რომლებზეც შეგიძლიათ გაუშვათ როგორც macOS, ასევე Windows.
უბრალოდ მოაგვარეთ ყველაფერი Mac-ზე გაშვებით. პროგრამული უზრუნველყოფის გაშვება მხოლოდ ვინდოუსში არ შეიძლება, რომელიც, თავის მხრივ, მხოლოდ macOS-ისთვისაა და ძალიან ბევრია.
მას შემდეგ, რაც 20 წელს Windows-დან Mac-ზე გადავედი 2013 წლის შემდეგ, უფრო ეფექტური გავხდი კომპიუტერზე მუშაობაში, არ მაინტერესებს დრაივერები, პარამეტრები და სხვა დაყოვნების საკითხები. ყოველთვის, როცა კოლეგისთვის ვინდოუსის კომპიუტერს ვუყენებ, არ მიკვირს. გასულ კვირას, Lenovo-ს ლეპტოპზე, Windows-ის სუფთა ინსტალაციის საშუალებით, შეუძლებელი გახდა მომხმარებლის დამატება, W10 პარამეტრების ახალ მენიუში, თუნდაც საკონტროლო პანელების საშუალებით, ის უბრალოდ შეჩერდა დამატებაზე დაწკაპუნების შემდეგ. მე მომიწია მათი დამატება ბრძანების ხაზით. მადლობა, მე ნამდვილად არ მინდა Windows, როგორც ჩემი მთავარი OS ამ და სხვა მიზეზების გამო. მე უარმყოფელი ვარ, მოვითმინო ეს მხოლოდ როგორც საგანგებო, რომ რაღაც განსაკუთრებული დავიწყო. Მეტი არაფერი.
1. ამიტომ გთხოვთ ბმული No
2. მართალია, მაგრამ ფრეიმში გაქვს მთელი OS ყველაფრით, ანუ უსაფრთხოების ხვრელებითაც თუ არ გაინტერესებს და არ აწარმოებ მასზე თამაშებს.
დანარჩენი შეუსაბამოა, ჩვენ ვსაუბრობთ OS განსხვავებებზე. დიახ, Apple Mac-ები ჩვეულებრივი კომპიუტერებია, რომლებზეც ასევე შესაძლებელია Windows-ის დაყენება, რასაც ბევრი Mac მომხმარებელი აკეთებს, რადგან ცხოვრებაში ყოველდღიური გამოყენებისთვის ხშირად osx უბრალოდ არ არის საკმარისი. თუ თქვენ გაქვთ ის დაინსტალირებული თქვენს კომპიუტერზე, მაშინ ეთანხმებით მის ინსტალაციას ჩემს განცხადებაში.
1. ვირტუალიზაციის რომელ ხელსაწყოს იყენებთ ვინდოუსში, გაუგზავნეთ ბმული.
2. თქვენი თქმით, maxOS არ არის საკმარისი ყოველდღიური ცხოვრებისთვის, მაგრამ ვერც კი აღწერთ რა აკლია მას.
პირიქით, ჩემი ნორმალური ცხოვრება კომპიუტერზე საგრძნობლად გაუმჯობესდა macOS-ზე გადასვლის შემდეგ, ისევე როგორც ჩემი კოლეგები და ჩემი მეუღლე. ის კი იყენებს ზოგიერთ პროგრამას, რომელიც არ არსებობს Windows-ზე, ან არსებობს ძალიან საზიზღარი ფორმით. მისთვის, რომელიც არ არის ტექნიკოსი, macOS-ზე გადასვლა კურთხევა იყო და ის არ არის მხოლოდ ბრაუზერის და ელ.ფოსტის კლიენტის რეგულარული მომხმარებელი.
1. მე ვთქვი, რომ არ გესმის https://technet.microsoft.com/en-us/library/hh826068.aspx
2. ნახე ჩემი პოსტები ზემოთ, მაგრამ შენ არ გესმის, ამიტომ რთულია
უნდა შეეგუო იმ ფაქტს, რომ გავიდა ის დღეები, როცა მაკზე არაფერი იყო და შენ ჩაგეძინა ტექნოლოგიების განვითარებაში.
http://www.vmware.com/products/fusion.html
https://www.virtualbox.org
https://www.parallels.com/eu/all-products/
https://www.winehq.org
https://www.codeweavers.com/products/crossover-mac/download/
მე ვამბობ, რომ ვერ გაიგე. ღვინო და მასზე დაფუძნებული ნივთები ყველაზე ახლოსაა, მაგრამ ეს იგივე არ არის. შადრევანი მჭირდება და შენ ცარცით შემავსებ
ოჰ, მაშ, მე უნდა ავირჩიო ერთი კონკრეტული მხოლოდ macOS-ისთვის, რომლის გარეშეც არ შემიძლია ცხოვრება და გაჩვენოთ, რამდენად უსარგებლოა Winsows? არა, არ ვიქნები, თუმცა ათობით ასეთი რამ არის, არ მიმაჩნია გონივრული.
უბრალოდ აღიარეთ, რომ ყველაფერი მაკ-ზე მიდის იმით, რომ თითოეულ პლატფორმას აქვს სპეციალობები, რომლებიც არცერთ სხვა პლატფორმას არ გააჩნია. თუმცა, თქვენ შეგიძლიათ გაუშვათ ისინი ვირტუალიზაციაში Mac-ზე. Windows-ში, თუმცა, mcu ვირტუალიზაცია არ არის.
შენ მთხოვე მაგალითი და მე მოგიყვანე თუ რა მჭირდებოდა იმ დღეს. ეს არ იყო იმის მაგალითი, რაც განზრახ უნდა გამომეგონა. რეალურად mac os-ის ნორმალურად გამოყენებისას უბრალოდ Windows უნდა გქონდეს დაინსტალირებული, თორემ კომპიუტერის გამოყენებადობა დაახლოებით ნახევარია (თუ უბრალოდ ტექსტებს არ წერ და FB-ს არ ათვალიერებ), მგონი ამით ყველაფერი ნათქვამია.
ისე, ეს საკმაოდ სისულელეა. თქვენი თქმით, გამოყენებადობა დაახლოებით ნახევარი გზაა, მაგრამ ვერ ჩამოთვალეთ რა არ მუშაობს მაკზე.
თქვენ გაქვთ შეთანხმება, როგორც მონღოლი, როდესაც უგულებელყოფთ ჩემი ყოველი მეორე სიტყვის მნიშვნელობას
გთხოვთ, გააფუჭოთ ეს ანონიმური, ის მაინც სრულიად მიღმაა და მე დავდებ მას არასდროს გამოუყენებია Mac.
სტუდენტობისას მცირე ხნით ვიყენებდი, მერე ჩემმა შეყვარებულმა აიღო ჩემი x60-ები Windows 7-ით და მორჩილად ვიტანჯებოდი, რადგან მომწონდა და ჩემს თავს ვუთხარი, რომ ჩემი ქმარი ყველაფერს უძლებს, მაშ რატომ უნდა იტანჯოს თავის მაკბუქზე ( იმ დროს ასე იყო ლამაზი თეთრი პლასტმასი, ხუმრობის გარეშე, მე მომეწონა HW :), შემდეგ დავაინსტალირეთ Windows 7-ზე, მაგრამ x60s მაინც უკეთესი იყო, უფრო პატარა, მსუბუქი, trackpoint..)
ჯეზ, ეს ხსნის. თქვენ გაქვთ გამოცდილება პოლიკარბონატის MacBook-თან ერთად Core 2 duo. მაგრამ ეს 2010 წელია, იმ დროს არც არავინ მომიყვანა მაკზე.
ძვირფასო ბატონო, დღეს 2016 წელია და თქვენ ინტერესით განიხილავთ სტატიას MacBook Pro-ს შესახებ TouchBar-ით.
რაღაც ჯადოსნური უნდა იყოს იმ MacBook-ებში, როდესაც ისინი იზიდავენ Windows-ის მტკიცე მომხმარებლებს მათზე განსახილველად. არც კი ვიფიქრებდი Lenovo-ს ან Dell-ის შესახებ დისკუსიებში დავწერო, რამდენად ცუდია მათი OS და შექება იქ macOS.
რა არის თქვენი წვლილი ამ დისკუსიებში?
"პოლიკარბონატული MacBook with Core 2 duo"... მომეწონა HW, ამაში არანაირი პრობლემა არ ყოფილა. და რაც შეეხება უახლესი osx-ის კონტაქტს, კი მაქვს, მაგრამ მე თვითონ აღარ ვფლობ.
სენსბარი არ გამომიცდია, მაგრამ წარმომიდგენია რა არეულობაა, საკმაოდ წესიერია (ანუ ჩემთვის ბევრი ადამიანიც წარმომიდგენია, ვინც მას იყენებს, ასეთი ადამიანების მიერ ძირითადად წარმომიდგენია ის, ვისაც შეუძლია" აკრიფეთ 10-ვე, უმეტესად კომპიუტერს აკონტროლებს სენსორული პანელით და არ მუშაობს ოჰ IT – არ აქვს მნიშვნელობა მას პროფს ეძახიან... მაგალითად ახალ მაკბუკებს უბრალოდ მაკბუკს ეძახდნენ და შემდეგ პროფს აძლევდნენ. რჩევა ოდნავ უკეთესი HW სპეციფიკაციებით, შესაძლოა 150%-ით უფრო მაღალი პროფილით, პორტები, რომლებიც ხალხს ნამდვილად სჭირდება, გამოყოფილი წესიერი გრაფიკა, არა მგონია, ვინმემ იჩივლოს, მათ შეუძლიათ ამ გეიბარებზე ჭორაობა)
ასე რომ, შევაჯამოთ:
თქვენივე სიტყვებით, ბოლოს 2 წელს ან უფრო ადრე გამოიყენეთ პოლიკარბონატის მაკი core 2010 დუეტით.
თქვენ არ შეგიძლიათ ჩამოთვალოთ ის, რაც აკლია Mac-ს, თქვენ მხოლოდ ჩამოთვლით კონკრეტულ პროგრამულ უზრუნველყოფას, რომელიც შეიძლება შეიცვალოს.
თქვენ უკვე მოგწონთ HW mac 2010 წლიდან
როგორც Windows-ის თავდადებული მომხმარებელი, თქვენ განიხილავთ MacBook Pro-ს, რათა მის მომხმარებლებს აცნობოთ, თუ როგორ არ შეიძლება მისი გამოყენება და Windows უკეთესია.
თქვენ გაქვთ განსხვავებული აზრი Apple-ის მარკეტერებისგან იმის შესახებ, თუ როგორ უნდა დაასახელონ თავიანთი მოდელის ხაზები. კონკრეტულად, თქვენ არ აირჩევთ PRO აღნიშვნას.
თქვენ არ გიცდიათ TouchBar, მაგრამ თქვენ ჩემზე უკეთ იცით, ვინ წერს მასზე ახლა, რომ ეს ნაგავია.
როცა კამათი არ გაქვს, გინებას იწყებ.
საინტერესოა…
კიდევ ერთი პუნქტი დაგავიწყდათ და ეს არის ის, რომ თქვენ ხართ მონღოლი, რომელსაც ბევრი რამ არ ესმის ჩემი დაწერილი, მაშინ ეს იქნება თითქმის ზუსტი (თუ ჩვენ დავივიწყებთ თქვენს შეჯამებაში არსებულ უზუსტობებს)
პოლიკარბონატის MacBook Core2Duo-ით ისტორიულად ერთ-ერთი საუკეთესო ლეპტოპი იყო, რაც კი ოდესმე მქონია, მასზე მთელი ჩემი უნივერსიტეტი გავიარე... შესანიშნავი კლავიატურა, თავისი დროის საუკეთესო ჩვენება... მსუბუქი წონა, ბატარეის ხანგრძლივობა (3-ჯერ მეტი ვიდრე სხვა W XP ლეპტოპები იმ დროს).
ულტრა მშვიდი და ისტორიულად ერთ-ერთი ყველაზე საიმედო 2.5" HDD Hitachi, მთლიანობაში თეთრი MacBook იყო სუპერ მშვიდი მოწყობილობა, ისევ არ იყო მსგავსი წყნარი Windows ლეპტოპი, ასევე არ იყო Windows ლეპტოპი, რომელსაც ჰქონდა შესადარებელი ხმის გამომავალი, თეთრი MacBook უკეთესი იყო. ხმა, ვიდრე MBP2013-2015, პირველი MacBook, რომელმაც მას გადააჭარბა წლების განმავლობაში, არის წლევანდელი MBP 2016.
და რაც ჯერ კიდევ არ არსებობს ვინდოუს პლატფორმაზე არის ლეპტოპი, რომელსაც აქვს მინიმუმ ისეთივე ხარისხის სენსორული პადი, როგორც Macbooks (ზოგადად), გარდა თეთრი MacBook-ისა, მიუხედავად იმისა, რომ ეს არის 2009 წლის მოწყობილობა, მაინც აქვს ყველაფერზე უკეთესი სენსორული პანელი. ნაძირლები ვინდოუსით.
იესო ქრისტე თვალებს არ ვუჯერებ
ეს ალბათ პირველი და ბოლო პოსტია, რომელსაც თქვენგან დავეთანხმები
მიუხედავად იმისა, რომ მე მომწონს macOS, Windows ხშირად ბევრად უფრო უნივერსალურია. თქვენ შეგიძლიათ გაუშვათ 3D studio max ან ვიზუალური სტუდია Parallels-ში, მაგრამ ეს ძირითადად შესრულების ხარჯზეა, ან თქვენ უნდა გქონდეთ ძალიან, ძალიან ძლიერი მაკ-კონფიგურაცია. თქვენ უბრალოდ მართავთ მას ვირტუალურ მანქანაში და ის ყოველთვის თავის ზარალს იღებს. ამიტომ მაქვს ჩატვირთვის ბანაკი ჩემს MacBook-ზე. ვირტუალიზაცია ასევე ნიშნავს ბატარეის უფრო მეტად შეკუმშვას. Btw. macOS-საც შეუძლია ბევრი იკბინოს :-)
USB-C შესანიშნავი სტანდარტია. MacBook Pro ადვილად იტვირთება MacBook 12′ მარჯვენა ორი კონექტორიდან, იქნება ეს დაკავშირებული წყაროსთან თუ მხოლოდ მისი ბატარეებიდან. ამიერიდან ჩვენი მოგზაურობისთვის საკმარისია მხოლოდ ერთი კვების წყარო და ორი USB-C კაბელი.
https://uploads.disquscdn.com/images/0215177fe69b67f6c9e2c2c115fcf2b4a85ad1c5f4f81ba1dfd2eec86410a385.jpg
მას საერთო არაფერი აქვს USB c-თან - გჭირდებათ მხოლოდ კაბელი და ასევე შეგიძლიათ დატენოთ usb 3.1 ან უფრო ძლიერი USB დამტენიდან (დაახლოებით 15w)
იცით კომპიუტერი, რომელსაც USB-A კონექტორზე 1A-ზე მეტი დენი ექნება 5V-ზე? მისი ტიპი შეგიძლია გამომიგზავნო?
იცით კაბელი, რომელსაც შეუძლია 5 ვ გადააქციოს 20 ვოლტად, რათა შევძლო MacBook-ის ან სხვა კომპიუტერის დამუხტვა ბატარეის დამუხტვის (BC) 1.2 5A 5V პორტიდან? გთხოვთ გამომიგზავნოთ მისი ბმული.
ჩემი აზრით ასეთი რამ არ არსებობს აქ ნათლად ჩანს USB-C-ის უპირატესობა, რომელსაც სტანდარტის მიხედვით შეიძლება ჰქონდეს ან 7.5W, 15W, 60W ან 100W და ამით აავსოს ნებისმიერი მოწყობილობა, იხილეთ აქ:https://en.wikipedia.org/wiki/USB#Power
არ შეიძლება ლომებისგან დამუხტვა?
მე ძალიან მომწონს ეს, ვიღაც MAC-ს ყიდულობს 60k და ფული არ აქვს 500-ად იყიდოს :-D. ყველას 2 კაბელი რომ მოუწიონ, ცოტა არაეკოლოგიური, არასაჭირო და ძვირი იქნება.
იგივე ყურსასმენები. ცხოვრებაში დაახლოებით 3,5-ჯერ გამოვიყენე Apple-ის ისეთები, რომლებიც მოყვება iPhone-ს 5 დიუმიანი ჯეკით და ჩვეულებრივ ვიყენებ ჩემსას, რომელიც არ ჯდება ყურებში და უკეთესი ბასი აქვს. სხვათა შორის, მე მაქვს ამისთვის ბლუთუსის მოდული და ამით ვუერთდები დღეს უსადენოდ (მაკ-ზეც და აიფონზეც).
მე ნამდვილად ვეთანხმები, რომ ახლა ცუდი დროა ყიდვისთვის, რადგან გარკვეული დრო დასჭირდება, რომ ყველაფერი გადავიდეს ახალ USB-C-ზე და გახდეს ისეთივე მოსახერხებელი და უსაფრთხო, როგორც მიმდინარე ვერსია. ყოველ შემთხვევაში, ცვლილება კარგად გამოიყურება. ყველა მოწყობილობის ერთმანეთთან დაკავშირება USB-ის გამოყენებით შესანიშნავი იქნება.
ალტერნატიულად, მწარმოებლები დაიწყებენ მუშაობის გაფართოებას უკაბელო მოხმარებით, ბევრი რამის გაკეთება შეიძლება დღეს ამ გზით და თქვენ არ გჭირდებათ რაიმე კაბელთან შეხება ;-).
ჩაიცვი MAC ტელეფონი, ჰა ჰა :-D. ამას მე ვუწოდებ პრაქტიკულ გამოყენებას. სხვათა შორის, მისი გამორთვა შესაძლებელია პარამეტრებში (ჩაკეტვა საფარით).
საკმარისია მათ მისცეს 1 კაბელი, მაგრამ საკონსულტაციო, უზომო. და ეს არ არის ის, რომ ისინი იყენებენ კაბელს ამ გზით, მხოლოდ 30%-ს სჭირდება, ვინც მას ყიდულობს, ეს ეხება Apple-ის სერვისების მოხერხებულობას და ხარისხს, რომელიც უბრალოდ ზედმეტი ფულის გამო დაზოგავს გარკვეულ თანხას) ანგრევს კომფორტს, სჭირდება მომხმარებლის 30%. და დიახ, ეს არის ზეწოლა სხვა კაბელის ყიდვაზე, მაგრამ ეს უბრალოდ არ მუშაობდა ასე
Apple-დან სტივთან ერთად გამოგზავნილი "JUST WORKS".
ასე რომ, მე ასევე ბედნიერი ვარ USB-C-ის დანერგვით და ბედნიერი ვარ იმით, რომ ახლა რამდენიმე მილიონი სულელი იტანჯება MacBook-ით ორი წლის განმავლობაში და ამით აიძულებს პერიფერიული მწარმოებლებს მიიღონ USB-C და მე გადახტე კარგად გამომუშავებულ და კარგად მართულ მატარებელზე და საოცრად გლუვი გადასვლა მექნება
თავისუფლად ისიამოვნეთ თქვენი ერგონომიულად შეუდარებელი Lejnovo X1 Karvon-ით, ამისთვის თქვენ გაქვთ ყველა კაბელი პირდაპირ ჩინურიდან... ისიამოვნეთ შიდა ssd დისკით SATA2 სიჩქარით, რომელსაც არ აქვს შანსი გაუმკლავდეს დატვირთვას საწარმოს სეგმენტში. ისიამოვნეთ Widle10-ით ტელემეტრიით, ჯაშუშური პროგრამით, ადაპროგრამით და მავნე პროგრამით, ისიამოვნეთ ვენტილატორის ხმაურით დატვირთვის ქვეშ, როგორიცაა რუმინული Dacia გათბობა, უბრალოდ მუშაობს :)
ბატონო, უბრალოდ მაინტერესებს რატომ წერთ MacBook-ზე დისკუსიაში და არა Lenovo-ზე. რომ MacBook აქვს მაგიური ეფექტი თქვენზე.
მე მაქვს mac და განვიხილავ სტატიებს Macs-ის შესახებ. ვინდოუსზე დისკუსიაში საერთოდ არ შევდივარ.
ლენოვოს შესახებ დისკუსიები არც ისე ცოცხალია, რადგან ლენოვო კოკოტინებს არ აკეთებს და არც არავინ წუწუნებს. მეორე მხრივ, Apple ამ ბოლო დროს რაღაც სისულელეებს აკეთებს და ამიტომ არის რაღაცის დაწერა, ამიტომ :)
https://www.youtube.com/watch?v=D91VxfK8h5k
მე მქონდა AIR win-ით და მშვენიერი იყო, მაგრამ შეუძლებელი იყო მასზე რაიმეს მიმაგრება. ეფლს მართლა ეძინა ცოტა ხანს. მე აღარასდროს მინდა არაფერი EPLA-სგან. ისინი დასცინიან ხალხს მათი ძვირადღირებული ნივთების ყიდვის გამო
არასრული usbc კაბელი შეფუთვაში მით უფრო სისულელეა, როდესაც გავითვალისწინებთ, რომ ადამიანების უმეტესობას, ვინც ახალ Macbook-ს ყიდულობს, პირველი გამოცდილება ექნება usbc-სთან, ანუ სახლში კაბელი არ არის. მოდელის ხაზების შეუსაბამობაც გიჟურია, მაგრამ სხვა პუნქტები საკმაოდ გადაჭარბებულად მიმაჩნია. ადამიანს, რომელიც იხდის 100 3,5-ს კომპიუტერთან ტელეფონში, ალბათ, შეუძლია ინვესტიცია განახორციელოს USB-lightning კაბელში. თუ ავიღებთ საპირისპირო სცენარს, რომ Apple ახალ IP-ს მისცემდა usbc-lightning კაბელს, ეს ბევრად უფრო დიდი პრობლემა და დაბნეულობა იქნება ბევრისთვის. ყურსასმენების შესახებ. არ ვიცი, ვინ თქვენგანს აღიქვამს სერიოზულად Apple-ის სისულელეს Lightning-ზე, როგორც 1300 მმ-იანი ჯეკის მემკვიდრეზე, მაგრამ აბსოლუტურად აშკარაა, რომ მომავალი, თუნდაც Apple-ის მიხედვით, ეკუთვნის უსადენო ქსელს და ყურსასმენები ელვისებურად განაწილებული IP-ზე მხოლოდ დაბალი დონის ვარიანტი, სანამ უსადენო უფრო ხელმისაწვდომი გახდება. მიუხედავად იმისა, რომ დღესაც შედარებით წესიერი უკაბელო ყურსასმენები შეიძლება 2000 - XNUMX-ად იყიდო, ამაში პრობლემას ვერ ვხედავ. ადამიანმა, რომელიც რეალურად ვერ უმკლავდება არსებულ მდგომარეობას, უნდა იყიდოს შარშანდელი მოდელი, რაც სავსებით საკმარისია შესრულების თვალსაზრისით.
ადამიანს, რომელიც ვერ უმკლავდება ამ სიტუაციას, ასევე შეუძლია იყიდოს რაღაც სხვა iPhone ან Mac-ის გარდა, არსებობს უამრავი კარგი ალტერნატივა